برنا/ عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: استاندار آذربایجان شرقی از مدافعان حرم و فرماندهان جنگ هستند و فارغ از اینها مقامات باید احترام‌شان حفظ شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و عضو هیات رئیسه در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با برنا در خصوص اتفاق اخیر در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: اتفاقی که با هر کیفیت افتاد یک حادثه بود. نکته این است که نباید از روش‌های غیر اخلاقی استفاده کرد و اگر بنا باشد هر کس مطلبی دارد از این روش استفاده کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. این موضوع یک حادثه بود ولی در هر حال سعه‌ صدری که مضروب (استاندار آذربایجان شرقی) به خرج داد نکته مهمی بود که با وجود غیر متقربه بودن و انجام این عمل غیرقابل دفاع، فوق‌العاده بود.

این عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: افرادی که مسئول هستند باید سعه‌ صدر داشته باشند، هرچند یک‌سری افراد این مسئله را به عنوان اتفاق اصلی جا می‌اندازند اما این مسئله حاشیه‌ای است. نکته این است که چطور جلوی سن زمانی که آقای خرم صحبت می‌کند فرد تا این حد نزدیک می‌آید و این مسئله مهمی است. در جلسه‌ای که وزیر کشور و ده‌ها مسئول هستند چرا نباید فضا مدیریت شود؟

سلیمی افزود: با هر علتی هیچ‌کس نباید از این روش‌های غیراخلاقی استفاده کند، این موضوع بسیار ناراحت کننده و تلخ بود. این‌که برای بیان دیدگاه و اعتراض از این روش‌ استفاده شد عجیب و غریب بود. 

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: استاندار تعداد زیادی بازدید در سطح شهر بعد از مراسم تودیع و معارفه داشته است؛ استاندار باید پای کار بایستد. ایشان (استاندار آذربایجان‌شرقی) از فرماندهان جنگ، مدافعان حرم و اسیر بوده‌اند که فارغ از این‌ها احترام مقامات باید حفظ شود.