جماران/ نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه «کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن خود را کشوری بزرگ جلوه دهد»، افزود: «باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم».

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجتبی یوسفی گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران توسط کره جنوبی ما نیز دست به اقدام متقابل بزنیم و نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

وی افزود: اگر ما پیش از این چنین رفتاری را در دستورکار خود قرار می‌دادیم، یک سری کشورهای دم دستی به خود اجازه نمی‌دادند دارایی‌های ما را بلوکه کنند و یا دست به اقدامات مشابه بزنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه امروز می‌بینیم که کشور کره جنوبی دست به رفتارهای شیطنت‌آمیز در مقابل ملت ایران با این قدمت تاریخ تمدن دارد، می‌زند و سعی در ایجاد مزاحمت دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن تاریخ سازی کند و خود را کشوری بزرگ جلوه دهد.

وی افزود: ما نیز باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.