مشورت با یک مشاور حقوقی به منظور خودداری از ضررهای احتمالی در اختلافات و دعاوی حقوقی امری لازم است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاور حقوقی به سبب بینش و آگاهی بالای خود نسبت به قانون، مبادی و خدمات حقوقی به اشخاص در زمینه های حقوقی گوناگون برای حل اختلافات و دعاوی مشاوره می دهد. امروزه مشاوره حقوقی تلفنی به کمک اشخاص آمده تا بتوانند طی کوتاه ترین وقت محتمل انتخاب های درستی داشته باشند و در نتیجه از مدخل خسارت به اشخاص کمک می کند. انواع گوناگون مشاوره حقوقی متناسب با نیازهای مخاطبان تغییر شکل می دهد. یکی از محبوب ترین انواع مشاوره حقوقی، مشاوره از طریق تلفن با وکلای مجرب است که به سبب ویژگی معین خود از دیگر اشکال مشاوره متمایز شده است.

آگاهی با روش های گوناگون عرضه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی چه هست؟

برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری در موسسه های حقوقی بایست وقت و هزینه صرف کنید؛ اما در اکثر مواقع اشخاص وقت کافی برای شرکت در نشست مشاوره حقوقی را ندارند. اینگونه پرداخت هزینه مشاوره اینگونه برای عده زیادی از مردم دشوار است. در اینگونه مواقعی استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی بهترین و موثرترین گزینه موجود می باشد. با مشاوره حقوقی تلفنی در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی می شود. صحبت تلفنی با یک وکیل پایه یک دادگستری اینگونه به شما کمک زیادی خواهد کرد و وکیل با توجه به صحبت های شما راهنمایی های لازم را به فرم تلفنی عرضه خواهد کرد.

ویژگی مشاوره حقوقی تلفنی

از با اهمیت ترین ویژگی دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، می توان به موارد زیر عقیده کرد:

صرفه جویی در وقت: در مشاوره حقوقی به فرم تلفنی نیازی به جابجایی و صرف وقت برای رفتن به دفتر مشاور حقوقی وجود ندارد؛ از همین رو دسترسی از این طریق گزینه منعطفی برای افرادی که مشغله های کاری زیادی دارند، می باشد.

صرفه جویی در هزینه: برقراری ارتباط با مشاور حقوقی به فرم تلفنی باعث صرفه جویی در هزینه های ایاب و ذهاب برای رسیدن به دفتر کار مشاور می شود و افزون بر آن، این نوع از مشاوره نیازمند پرداخت مبلغ کمتری نسبت به مشاوره حقوقی حضوری است.

حفظ حریم خصوصی: به طور معمول بسیاری از اشخاص به ادله ها گوناگون، نظیر: احساس شرمساری، اولویت می دهند که مشکلات حقوقی خود را به فرم غیر حضوری با مشاور در بین بگذارند؛ در این مواقع به منظور حفظ حریم خصوصی و حیثیت شخص، بهترین گزینه گرفتن مشاوره حقوقی به فرم تلفنی می باشد.

 

مشاوره حقو  قی تلفنی در چه زمینه هایی عرضه می شود؟

مشاور حقوقی تلفنی می تواند در یک یا چند زمینه مهارت بیشتری داشته باشد. تردیدی نیست که در دنیای حقوق، زمینه های تخصصی بسیاری وجود دارد گه به سبب گستردگی زیاد، اشخاص می توانند در بعضی از حوزه های حقوقی متخصص تلقی شوند. یک مشاور حقوقی تلفنی می تواند در زمینه های حقوق سایبری، مالکیت فکری، حقوق بین الملل، حقوق تجارت، تجارت بین الملل، تجارت الکترونیک، حقوق مهاجرت، خانواده، ارث، وصیت، عقود و قراردادها، جرایم و … مشاوره عرضه کند. به همین خاطر بایست زمینه تخصصی مشاور حقوقی تلفنی را متوجه شد و سپس برای حل مشکل با او تماس گرفت.

آگاهی با روش های گوناگون عرضه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی

وظیفه یک مشاور حقوقی تلفنی

مشاور حقوقی تلفنی نظیر سایر مشاوران حقوقی وظیفه دارد تا در ازای دریافت مبلغی، به متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی، راهنمایی عرضه کند. مشاو ر حقوقی وظیفه دارد تا آغاز مشکل و معضل حقوقی ماخذها را تشخیص دهد سپس با مراجعه به دادهها و بینش حقوقی خود، راهکار حل مشکل را تشخیص دهد و با عرضه استنادات قانونی، راهکار را به ماخذها خود عرضه کند. مشاور حقوقی تلفنی وظیفه دارد تا در وقت  بندی مورد عقیده مثلا مشاوره حقوقی تلفنی سی دقیقه ای حداکثر دادهها را به ماخذها منتقل کند. اگر هم نیاز به دادهها بیشتری بود، مشاور حقوقی تلفنی بایست ماخذها خود را به انواع دیگر مشاوره مثل مشاوره حضوری و یا ملاقات با وکیل دادگستری و … سوق دهد.

بهترین مشاور حقوقی تلفنی چه کسی است؟

بهترین مشاور حقوقی تلفنی کسی است که افزون بر بینش حقوقی کافی و اشراف کامل به موضوعات گوناگون از رویه قضایی اینگونه آگاهی داشته باشد و بدون توجه به تمکن مالی متقاضی راهنمایی لازم و کاملی را عرضه دهد اگرچه شایان به بیان است که به علت کمبود وقت و فقدان دسترسی به اسناد موجود نزد متقاضی مشاوره، حضور شما در دفتر نمایندگی جهت دریافت مشاوره حضوری موثرتر خواهد بود.

آیا با مشاوره وکیل تلفنی مشکل حقوقی اشخاص برطرف می شود؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از اشخاص پیش آمده باشد این است که آیا با مشاوره حقوقی تلفنی مشکل حقوقی اشخاص در زمینه های گوناگون برطرف می شود یا خیر که در جواب به این پرسش بایست گفت که در اکثر موارد مشکلات و ابهامات حقوقی متقاضیان در مشاوره تلفنی توسط کارشناسان و وکلای با خبرت و متخصص برطرف می شود. اگرچه در برخی موارد مشکلات حقوقی وجود دارند که نیاز به بررسی دقیق و مستندات معین خود دارند و در این موارد کارشناسان و وکلای متخصص شروط مراجعه حضوری را برای متقاضیان فراهم می کنند. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانید از طریق سامانه های حقوقی نظیر آریا دادیار که در این دایره فعالیت می کنند استفاده نمایید. برای کسب دادهها در مورد روش های مشاوره گرفتن از وکلای آریا دادیار از طریق تماس به این سامانه مراجعه کنید تا بهترین خدمات را در دایره های گوناگون حقوقی به شما عرضه دهند.

فرق بین مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

در این مورد اینگونه بایست گفت که با توجه شروط حال حاضر جهان و افزایش ویروس کرونا، مراجعه حضوری و خارج شدن از خانه بسیار خطر آفرین بوده و مشاوره حقوقی حضوری تنها در برخی موارد معین و لازم پیشنهاد می شود. اما در حالت کلی مشاوره حقوقی به فرم تلفنی بسیار عالی است زیرا در کمترین وقت محتمل و توسط مجرب ترین وکلای حقوقی می توان ابهامات و مشکلات حقوقی خود را رفع نمود. اینگونه هزینه های مرتبط به مشاوره حقوقی به فرم تلفنی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و می توان با پرداخت کمترین مبالغ بهترین مشاوره های حقوقی را از متخصص ترین وکلا دریافت نمود. در حالی که برای اخذ مشاوره حقوقی حضوری بایست هزینه های گوناگونی را پرداخت نمود و معمولا نیازمند چندین نشست حضوری جهت مشاوره است.