پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از قدیمی ترین و ساده ترین روش های گرمایشی منزل در فصول سرد سال استفاده از کرسی بود، کرسی ها از زمان گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و تاریخچه ای چند صد ساله دارند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی بشر و گسترش آپارتمان نشینی باز هم استفاده از کرسی در روستاها و حتی آپارتمان های شهری هم جایگاه خاصی دارد، ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل کرسی تاشو چوبی به همراه هیتر برقی و لحاف مخصوص کرسی رو خدمتتون معرفی کنیم، ما رو همراهی کنید.

01

کرسی چیست؟

استفاده از کرسی به عنوان ابزاری برای گرمایش اعضای خانواده استفاده میشود، امروزه به لطف طراحی های شیک کرسی از این وسیله به عنوان ابزاری برای تزئین منزل و زیبا سازی محیط منزل نیز استفاده میشود. کرسی بیان گر سنتی غنی و فرهنگ غنی در ایران است از این رو خانواده های زیادی هنوزم که هنوزه سعی دارند از کرسی استفاده بکنند. و  استفاده از آن برای ما مفهومی از اصالت و ریشه خانوادگی را دارد.

کرسی یک چهار پایه یا یک میز چوبی کوچک هست که روی آن یک لحاف خیلی بزرگ کشیده شده است، در زیر میز از وسایل مختلفی گرمایشی استفاده میشود تا گرمای لازم را تامین کنه، در زمان های قدیم از آتش یا زغال و حتی از تنور های قدیمی برای گرم نگه داشتن استفاده میکردن، اما امروزه استفاده از هیتر ها، یا بخاری های کوچیک گازی و یا حتی لامپ های تولید کننده گرما و حتی منقل نیز استفاده میشود. استفاده از کرسی صفا و صمیمیت خاصی را در منزل ایجاد میکند و هر شب اعضای خانواده دور هم جمع میشوند.

گرمای کرسی به قدری لذت بخش و شیرین است که در سرمای زمستان دراز کشیدن زیر لحاف گرم حس و حال جذابی داره و آدم اصلا دوست نداره از زیر لحاف بیرون بیاد.

02

فواید درمانی کرسی

استفاده از کرسی نه تنها باعث تامین گرمای مورد نیاز در فصل سرما و زیبا سازی منزل میشود بلکه خواص درمانی متعددی نیز دارد، افرادی که کمر درد، پا درد و یا درد های متعدد مفصلی و عضلانی دارند استفاده از کرسی به آنها بشدت توصیه میشود. یکی از دلایلی که انسان های قدیمی زیاد پا درد و کمر درد نداشتن استفاده از همین کرسی ها بوده، با تغییر سبک زندگی بشر و حذف کرسی از منازل یواش یواش پا درد و کمر درد سراغ تک تک افراد اومد، پس استفاده از کرسی میتونه در سلامتی بدن ما و بهبود درد های متعدد بسیار مفید باشه، با خواص درمانی کرسی بیشتر آشنا شوید.

  • بهبود سیستم گوارشی بدن
  • کاهش درد های عضلانی و مفصلی
  • کاهش کمر درد و پا درد ( مثل روماتیسم و آرتروز )
  • تنظیم خواب و افزایش کیفیت خواب
  • افزایش گردش خون و تقویت قلب و عروق
  • تقویت سیستم ایمینی بدن و بهبود دستگاه تنفسی
  • افزایش آرامش روانی و تسکین اعصاب
  • درمان کننده قطعی کم خونی، با افزایش گردش خون و گرم شدن اعضای بدن تولید هموگلوبین خون افزایش پیدا میکند
  • بهبود دردهای کلیوی
  • کمک به دفع سموم بدن و دفع سموم زائد بدن و پاکسازی بدن
  • کاهش قند خون
  • متعادل سازی ترشح غدد ، برای خانم هایی که دوره ماهیانه سخت و دردناکی را دارند بسیار مفید است
  • دفع الکتریسیته ساکن بدن
  • و کلی خواص درمانی دیگه

 

 

کرسی تاشوی چوبی

امروزه به لطف پیشرفت های صنعت چوب و تکنولوژی ها آن، شرکت های متعدد اقدام به ساخت کرسی چوبی تاشو کرده اند ، تا بشه در آپارتمان های امروزی نیز از کرسی استفاده کرد و از خواص درمانی آن بهره مند شد، کرسی تاشو چوبی یک میز چوبی هست که امکان باز و بسته و کردن و مونتاژ و جابجایی آن وجود دارد، این میز در اندازه های متعددی تولید شده است. این میز ها معمولا به همراه پیچ و مهره ها، و اتصالات عرضه میشود و دفترچه راهنمای کاملی برای نصب آن ارائه میشود، کرسی تاشو چوبی معمولا با یک هیتر برقی مخصوص کرسی ارائه میشود تا بشه گرمای مورد نیاز کرسی رو از طریق این هیتر تامین کرد. برای خرید بهترین و پر فروش ترین کرسی چوبی تاشو می تونید با شماره 09120750932 تماس بگیرید.

 

 

لحاف و پشتی مخصوص کرسی

تولید کننده های کرسی اقدام به طراحی و تولید ست کامل لحاف کرسی و پشتی مخصوص کرسی کرده اند که در اندازه ها و طرح های مختلفی ارائه شده است، همچنین در کنار این لحاف یک عدد رومیزی ترمه ارائه میشود که برای زیبایی روی کرسی استفاده میشود. این لحاف ها معمولا از جنس پشم طبیعی و پارچه نخی دوخته شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. با توجه به اینکه جنس این کرسی ها از پشم طبیعی هست باعث ثابت ماندن گرمای داخل کرسی میشود و برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

03

از کجا کرسی تاشو هیتر دار و لحاف و پشتی مخصوص کرسی تهیه بکنیم؟

فروشگاه آنلاین کیم کالا ( kimkala.com ) یکی از بهترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که ست کامل کرسی تاشو چوبی به همراه هیتر برقی و لحاف و پشتی مخصوص کرسی را در اندازه ها و طرح های مختلفی ارائه میکند، فروشگاه کیم کالا عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هست و نماد اعتماد الکترونیکی و لوگوی ساماندهی موجود در سایت به شما اطمینان بیشتری برای خرید میدهد، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پک کامل کرسی می توانید به وب سایت فروشگاهی کیم کالا مراجعه نمائید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

وب سایت :

https://kimkala.com

شماره های تماس:

09120750932

09120132883

02186081142