پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قبل از اینکه مزایا و معایب استفاده از دستگاه کارواش بخار را برای شما شرح دهیم باید یک توضیح کلی درباره دستگاه کارواش بخار شرکت خزر منبع بدهیم تا با این دستگاه و نحوه کار کردن این دستگاه آشنا شوید و بعد هم می رویم سراغ معایب و مزایای استفاده از این دستگاه پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

دستگاه کارواش بخار با استفاده از بخار آب گرم و با فشار بالا برای تمیز کردن سطوح خودرو و موتور خودرو ها بسیار کارآمد هستند .موتور خودرو ها معمولا بسیار چرب و روغنی هستند و به و رطوبت نیز حساس هستند توسط بخار خشک با با دمای بالا شسته می شوند و هیچ خطری هم برای قطعات خودرو ها وجود ندارد.

01

مزایای استفاده از دستگاه کارواش بخار 

استفاده از دستگاه کارواش بخار برای شستشوی خودرو ها دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

صرفه جویی در مصرف آب 

یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه کارواش بخار صرفه جویی در مصرف آب است. این دستگاه به میزان 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کنند و همین باعث می شود تا برای محیط زیست مناسب باشد و آسیب کمتری را به ذخایر آبی وارد کند .

ضدعفونی خودرو 

به دلیل استفاده این دستگاه ها از بخار آب گرم تمام میکروب ها ،چربی ها و ویروس ها را از تمامی سطوح داخلی و خارجی خودرو پاک می کنند.

دوست محیط زیست 

دستگاه کارواش بخار به دلیل کم مصرف بودن در میزان آب میزان پسماند فاضلاب را به اندازه 95 درصد کاهش می دهد و همین امر باعث می شود برای آینده آبی و محیط زیستی مناسب تر باشد.

02

بخار خشک و مرطوب

دستگاه های کارواش بخار به دو صورت مرطوب و خشک تولید بخار می کنند و این امر باعث می شود تا برای قسمت هایی از خودرو که به آب و طوبت حساس هستند مانند قطعات موتور خودرو ها از بخار خشک استفاده می شود تا آسیبی به قطعات موتور وارد نشود .

دستگاه کارواش نانو بخار

با استفاده از دستگاه کارواش نانو بخار می توان مواد شوینده هم به بخار آب گرم اضافه کرد و یک شستشوی تمیز تر و استریل تری نیز داشت.

اضافه کردن مواد شوینده در دستگاه کارواش بخار باعث می شود تا در صورت وجود کثیفی های چرب و روغنی چه در سطوح خودرو و چه در موتور خودرو به راحتی پاک شوند.

دسترسی به تمام نقاط خودرو 

با استفاده از دستگاه کارواش بخار قسمت هایی از خودرو که شاید امکان دستیابی و شستشو آنها غیر ممکن و یا سخت است مانند بلندگوهای خودرو و یا قسمتی از رادیو با استفاده از فشار بخار آب گرم به راحتی تمیز می شوند.

راحتی کار با دستگاه

کار کردن با این دستگاه ها بسیار ساده و راحت است و افراد مسئول به راحتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

از بین بردن بوی نا مطبوع

اگر در خودرو شما بوی نامطبوعی وجود داشته باشد با شستشو و حرارت دادن به وسیله بخار آب گرم  مواد شوینده به وسیله دستگاه کارواش بخار می توانید این بوی نامطبوع را از بین ببرید.

تمیزی کامل خودرو 

با استفاده از لوازم جانبی این دستگاه ها جایی از خودرو نیست که نتوان با این دستگاه به آن دسترسی پیدا کرد را می توان تمیز کرد.

صرفه جویی در وقت 

با استفاده از این دستگاه شما می توانید در کمترین زمان ممکن خودرو خود را شستشو و استریل کنید.

حمل راحت دستگاه کارواش بخار 

دستگاه های کارواش بخار به دو شکل ثابت و سیار وجود دارند و همین باعث می شود تا به راحتی قابل حمل به محل مورد نیاز و شستشو در محل مورد نظر باشند.

صدمه نزدن به بدنه خودرو

در شستشوی خودرو با استفاده از دستگاه کارواش بخار هیچ صدمه ای به بدنه خودرو وارد نمی شودو برخلاف شستشو به صورت تونلی و یا با برس هیچ خط و خشی بر روی بدنه خودرو ایجاد نمی شود. 

تهیه راحت این دستگاه

در صورت نیاز به این دستگاه می توانید به راحتی از طریق اینترنت و مراکز خرید معتبر این دستگاه را خریداری فرمایید.

معایب استفاده از دستگاه کارواش بخار 

یکی از معایبی که شستشوی خودرو با استفاده از دستگاه کارواش بخار دارد گران بودن این شستشو نسبت به کارواش های معمولی است و شاید پرداخت این هزینه برای برخی افراد مشکل باشد.اگر دارای یک خودرو لوکس هستید شستشو با استفاه از دستگاه کارواش بخار بهترین گزینه برای شما می باشد و در برابر خدمات ارائه شده توسط این نوع شستشو حتما ارزش هزینه پرداختی شما را خواهد داشت.

برای دانستن مزایا و معایب مخزن آب روی لینک کلیک کنید.

03

کلام پایانی

در آخر باید بگوییم نقاط مثبت استفاده از دستگاه کارواش بخار آنقد زیاد است که شاید بتوان از هزینه بالای آن نیز چشم پوشی کرد و یا اینکه صاحبان کارواش ها با خرید دستگاه کارواش بخار فوری قیمت این شستشو را کمتر کنند .در کل با توجه به صرفه جویی در میزان آب توسط دستگاه کارواش بخار و پسماند کمتر و همچنین دسترسی به تمام نقاط خودرو توسط این دستگاه باید بگوییم آینده درخشان و پر درامدی در انتظار این نوع شستشو و کارواش است.