پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابروها اغلب یکی از برجسته ترین قسمت‌های صورت افراد هستند. آنها در اولین برداشت و برخورد در هنگام مکالمه نقش دارند، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از مردم به دنبال تقویت و زیبا کردن ابروهای خود هستند. اگر به دنبال کاشت ابرو هستید پیشنهاد می‌شود که به خواندن این مقاله دنیز کاشت ادامه دهید.

 

01

کاشت ابرو چیست؟

ابروها نقش برجسته ای در ظاهر صورت دارند و ابروهای نامناسب می‌توانند زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهند. پیوند ابرو می‌تواند به ناحیه نازک شدن تراکم ببخشد یا ابرویی را که از دست رفته بود ایجاد کند.

اگر ابروی نازک و یا کم پشت دارید و می‌خواهید آن را بهبود ببخشید، کاشت ابرو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین می‌تواند گزینه ای برای افرادی باشد که در تصادف ابروهای خود را از دست داده اند، مانند سوختگی یا خالکوبی ابرو.

کاشت موی یک عمل زیبایی است که شامل استخراج فولیکول‌های مو و پیوند آنها به ناحیه ابرو گیرنده است. هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها روییده و ظاهر کامل تری به ابروهای شما می‌بخشد.

روش کاشت ابرو

کاشت ابرو بیش از 20 سال است که دنبال می‌شود. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن علم کاشت مو، کاشت ابرو با محبوبیت بیشتری همراه شده است. این محبوبیت با جدیدترین روند شکل کامل ابروها به دست آمده است.

FUE جزء جدید روش کاشت ابرو می باشد. جراحان پیوند مو از روش کاشت مو FUE برای انتقال مو از ناحیه اهدا کننده به ابرو گیرنده استفاده می‌کنند. جراح پیوند مو را از پشت سر (در اکثر مواقع)، زیر بغل، پاها یا ناحیه تناسلی برای کاشت ابرو برمی‌دارد. در بعضی از موارد موهای ساق پا ترجیح داده می‌شوند. زیرا نازک و ریز هستند.

جراح بی حسی موضعی انجام می‌دهد و با توجه به حجمی‌ که از ابروهای خود انتظار دارید مو از بانک موی شما بر می‌دارد و در ابروهای شما با توحه به شکلی که از قبل طراحی شده است، کاشته می‌شود. به طور معمول، حدود 500 پیوند مو برای هر کاشت ابرو کافی است. هدف جراحان متخصص کاشت مو در کاشت ابرو ایجاد تقارن و ابروهای طبیعی و برابر می‌باشد.

بعد از عمل کاشت ابرو موهای جدید ممکن است در دو هفته ریزش کنند اما در عرض سه تا چهار ماه دوباره رشد می‌کنند. بیماران می‌توانند موهای ابرو را کوتاه کنند. موهای کاشته شده مانند موهای ابروی خود فرد رشد می‌کنند.

دوره بهبودی

پس از عمل بیماران باید یک دوره بهبودی داشته باشند. حساس شدن پوست سر یک عارضه جانبی طبیعی پس از جراحی است. تورم، ناراحتی یا درد نیز وجود خواهد داشت.

جراح ممکن است بعد از عمل ناحیه را باز بگذارد و پوسته ای در اطراف فولیکول‌های تازه ترمیم شده ایجاد شود. این کاملا طبیعی است و یک جزء طبیعی از روند بهبودی است و باید ظرف چند روز ناپدید شود.

پزشک شما ممکن است داروهای ضد التهاب، آنتی بیوتیک‌ها و مسکن‌ها را برای مقابله با هر گونه عفونت یا خطر عفونت تجویز کند. شما باید بتوانید برنامه عادی خود را طی سه تا پنج روز از سر بگیرید.

بیماران باید انتظار داشته باشند که ساقه موهای پیوند شده در حدود سه هفته ریزش کنند. رشد مجدد معمولاً چهار تا شش ماه پس از جراحی شروع می‌شود. نتایج پس از حدود شش تا هشت ماه ظاهر می‌شوند.

02

آیا کاشت ابرو دائمی‌ است؟

کاشت ابرو یک راه حل دائمی‌ برای کانتور و حجم ابروهای شما است. اکثر افراد در دو سال اول پس از ترمیم ابرو بهترین نتایج را تجربه می‌کنند.

واقعیت این است که ابروهای ترمیم شده به شکوفایی و رشد کامل خود ادامه می‌ دهند. مهمترین چالش پس از ترمیم ابرو، نیاز به کوتاه کردن ابروها در هر هفته است، زیرا موهای کاشته شده به احتمال زیاد با همان سرعت و به همان اندازه ای رشد می‌ کنند که در موقعیت اولیه خود روی بدن شما رشد کرده است.

چه کسانی واجد شرایط کاشت ابرو هستند؟

اکثر افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند. با این حال، اگر شرایط پزشکی خاصی دارید، ممکن است در صورت انجام عمل جراحی کاشت ابرو، مستعد عوارض بیشتری باشید. این شرایط شامل تریکوتیلومانیا، اختلالات خونریزی و غیره است.

در صورت داشتن هرگونه بیماری زمینه ای یا نگرانی در مورد این روش همیشه با پزشک خود مشورت کنید. برای کاهش خطر عوارض، باید معاینات بیشتری را انجام دهید تا از آمادگی این روش اطمینان حاصل کنید. اگر ساکن تهران هستید ، می توانید برای کاشت ابروی خود ، به کلینیک کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید.

 

مزایای کاشت موی ابرو

  • ابروهای متراکم
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود ظاهر صورت
  • روشی بدون دردسر و سریعتر
  • یک راه حل دائمی
  • زخم‌های اطراف ابرو را پنهان می‌کند
  • بهبود شکل و طول ابروها
  • نتایج قابل توجه و طبیعی

کاشت ابرو در مرکز تخصصی دنیز کاشت

برای داشتن یک عمل کاشت ابرو دقیق، حرفه ای و بدون ریسک باید یک مرکز تخصصی کاشت مو و ابرو را انتخاب کنید. کلینیک کاشت مو دنیز کاشت با در اختیار داشتن متخصصین و جراحان باسابقه در زمینه کاشت مو و ابرو یک محیط امن و انتخاب عالی برای کاشت ابرو و کاشت مو طبیعی می‌باشد.