چگونه تور دبی بخریم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبی یکی از هفت امارت عرب‌نشین در قسمت جنوب کشور ایران است و افراد زیادی برای تحصیل، تفریح و تجارت به آن سفر می‌کنند. دبی دارای مراکز خرید و تفریحی است که باعث محبوبیت بیشتری برای گردشگران می‌شوند. به‌دلیل آب‌وهوای بیابانی و گرمسیری، تورهای دبی بیشتر در فصل‌های پاییز و زمستان انجام می‌شود که آب‌وهوای خنک‌تری دارند.

با خرید تور دبی هیچ‌گونه نگرانی درباره هتل‌های دبی، خرید و تفریحات ندارید؛ زیرا هتل‌های موردنظر تورهای دبی با امکانات کامل از جمله صبحانه، ناهار و شام و دیگر  امکانات تفریحی که در آن‌ها نهفته است، آماده پذیرایی از گردشگران هستند. تور دبی علی بابا برای هر گردشگری با هر فرهنگ و با هر انگیزه‌ای که قصد مسافرت به دبی را داشته باشد، جوابگوی خواسته‌های گردشگران است.

دبی جاذبه‌های گردشگری و بسیار مهیجی دارد. از میان آن‌ها می‌توان به پارک آبی، وایلد وادی دبی، شهربازی فراری، ورلد ابوظبی، باغ گل‌ها، برج خلیفه، آب‌نمای دبی، تفریحات سافاری (کویری) و... اشاره کرد که اوقات خوشی را برای شما گردشگران عزیز به‌ارمغان خواهد آورد.

تاثیر انتخاب هتل در قیمت تور دبی

هتل‌ها تاثیرگذارترین انتخاب در سفر گردشگران هستند. ملاک بیشتر گردشگران قیمت و نرخ هتل‌ها است که خوشبختانه این‌ نرخ‌ها در هتل‌های دبی تفاوت دارند. شما می‌توانید هتل‌های هفت ‌ستاره، پنج ‌ستاره، چهار ‌ستاره، سه ‌ستاره و مسافرخانه‌ها را انتخاب کنید که به‌ترتیب از گران‌ترین تا ارزان‌ترین گزینه‌های اقامت هستند. نوع هتل در دبی، قیمت پکیج انتخابی تور دبی را مشخص می‌کند.

02

دریافت ویزای دبی

 برای سفر به دبی لازم است ویزای دبی برای شما صادر شود. ‌ویزای دبی را کارگزارانی می‌توانند آماده کنند که توسط آژانس‌های مسافرتی گرفته می‌شوند. راه دیگر این است که یک مسئول در امارات به نام کفیل یا اسپانسر برای صدور ویزای شما اقدام کند. ویزا بسته به زمان اقامت در دبی قیمت‌های متفاوتی دارد. امسال اکسپو که سومین رویداد بزرگ دنیا است، از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. این ‌تور اکسپو دبی یکی از بهترین زمان‌ها برای آشنایی کامل با تکنولوژی روز دنیا است؛ در این‌ فرصت شش ماهه می‌توان از تور اکسپو دبی استفاده کرد و از امکاناتی که فراهم شده در هر زمینه سود برد.

ویزای دبی انواع مختلفی دارد؛ اما این ‌زمان برای گرفتن اکسپو دبی به‌عنوان ۲۰۲۱ بهترین نوع ویزا و ویزای توریستی دبی مناسب است. اگر بخواهید از تور اکسپو دبی به‌صورت شخصی استفاده کنید؛ باید شخصا شرکت معتبر در دبی کفیل شما شود که ضمانت شما را به عهده می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید در زیباترین، ارزشمندترین و تاثیرگذارترین رویداد جهانی اکسپو ۲۰۲۱ شرکت کنید، می‌توانید با تورهای اکسپو دبی جالب‌ترین اطلاعات درباره پیشرفت تکنولوژی جهان را به‌دست آورید و نهایت استفاده را ببرید.

تورهای لحظه آخری

همچنین آژانس‌های مسافرتی با ارائه تورهای لحظه آخری دبی و ارزان دبی مسافران عزیز را با بهترین امکانات به سفری رویایی می‌برند. این ‌تورها با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. با توجه به هزینه‌‌ای که مسافر توانایی پرداخت آن را دارد، می‌تواند نوع هتل، نوع پرواز و نوع خدمات تورها را مشخص کند (بسته به بودجه سفر شما).

 از نظر اقتصادی در فصل‌های بهار و تابستان به‌دلیل آب‌وهوای گرم هزینه تور دبی کم‌تر است. هتل‌ها برای جذب گردشگران بیشتر در این ‌فصول تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. حتی شاید شما را با سرو غذاهای رایگان بیشتر به خود جذب کنند. البته لازم به ذکر است که تورهای لحظه آخری قابل کنسلی نیستند؛ ولی همان امکانات را دارند؛ البته به‌علت کمبود گردشگر قیمت آن‌ها ارزان‌تر است.

03

نکات مهم درباره شهر دبی

دبی قانون و مقررات خاصی دارد و از گردشگران انتظار می‌رود این ‌اصول را رعایت کنند؛ از جمله این قوانین می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نگرفتن عکس بدون اجازه از مردم دبی.
  • خوردن و آشامیدن در ماه مبارک رمضان در عموم ممنوع است.
  • نوشیدن شراب در مکان عمومی جرم است.
  • داشتن دارو بدون نسخه جرم محسوب می‌شود. (نسخه خود را حتما همراه داشته باشید.)
  • رقصیدن و ابراز عشق در خیابان‌ها ممنوع است.

 گردشگران عزیز و همچنین افرادی که برای تجارت به این ‌کشور می‌روند، باید این ‌قوانین را حتما رعایت کنند.

جمع‌بندی

هرساله افرادی زیادی از تورهای دبی برای سفر به این‌ کشور استفاده می‌کنند و گردشگران زیادی به اماکن و جاذبه‌های گردشگری می‌روند. در بازه زمانی فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ تور بسیار ویژه‌ای در دبی ارائه شده است؛ تور اکسپو دبی فرصتی بسیار عالی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی، هنر، موسقی، معماری و... است.

تور اکسپو دبی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی به‌شمار می‌رود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این‌ است که این ‌رویداد بزرگ را ازدست ندهید و با رزرو تور، هتل های دبی و سفر به دبی اوقات خوشی را برای خود و خانواده و همچنین عزیزانی که همراه دارید، به‌ارمغان آورید!