برنا/ نماینده مجلس دهم اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم خزانه همیشه خالی است؛ در ده بیست سال گذشته همیشه به همین صورت بوده این خزانه یک صندوق است که ماهیانه واریز و منابع درآمدی دولت و برداشت ها در این بستر انجام می شود و ما هیچوقت انباشت و رسوبی در خزانه دولت نداریم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مجلس دهم، در گفت و گو با برنا در رابطه با تفاوت کشورداری آیت الله رییسی و عملکرد میدانی رییس جمهور اظهار کرد: اگر بخواهیم بدون حب و بغض صحبت کنیم نظر ما باید نظر مردم باشد مردم از این کار راضی هستند. علی رغم اینکه برخی در تلاش برای تخریب هستند و این حرکت را زیر سوال می برند ولی من این رفتار آنها را دلسوزانه نمی بینم، واقعیت این است که مردم از آیت الله رییسی راضی هستند. 
 
او افزود: نکته مهم این است که آقای رییسی برای انجام این اقدامات مشکلاتی دارد و تفاوت هایی با دولت های سابق دارد، آقای احمدی نژاد حجم بالایی از پول در اختیار داشت و نفت 120 دلاری می فروخت و می توانست بچرخد و در استادیوم ها برنامه داشته باشد اما با مشکلاتی که وجود دارد، آقای رییسی نمی تواند چنین کاری انجام دهد. بنابر این، این کار خوب است و باید اجازه بدهیم تا استمرار پیدا کند، ایشان می گوید من می خواهم یک دور به همه استان ها بروم و مشکلات را بشنوم و بعد با توجه به درک میدانی که پیدا کرده ام، برنامه ریزی کنم این یک تئوری است و نباید خیلی سخت گرفت.

ایمن آبادی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم خزانه همیشه خالی است؛ در ۱۰ بیست سال گذشته همیشه به همین صورت بوده این خزانه یک صندوق است که ماهیانه واریز و منابع درآمدی دولت و برداشت ها در این بستر انجام می شود و ما هیچوقت انباشت و رسوبی در خزانه دولت نداریم و در حقیقت خزانه یک صندوق است که لفظا نام خزانه گرفته است. پرداختن به گذشته کشتن زمان است و فرصت ها را می گیرد به نظر من اصلا نباید به گذشته پرداخت؛ مردم قاضی خوبی هستند و قضاوت همیشه باید به مردم سپرده شود.

او ادامه داد: مردم از شخص آقای رییسی راضی هستند و کابینه هم باید تلاش کند تا این رضایت را کسب کند، در منشوری که آقای رییسی نوشت و آنها متعهد به آن منشور شدند قواعد تعارض منافع وجود نداشت این دولت دولت مظلومان و محرومان نام گرفته است و مردم به آن دلبسته اند ولی برخی از اعضای این کابینه، برای محقق کردن این شعارها بسیار ضعیف هستند.

ایمن آبادی تاکید کرد: امروز بخش اعظمی از مردم به شخص آقای رییسی دل بسته اند ولی از کابینه و عملکرد کابینه و وزرا راضی نیستند آنها این تحرک و این سرعت را ندارند، صحبت های اخیر آقای رییسی که اعلام کردند خط قرمزی ندارند بسیار امیدوار کننده بود. امیدوارم با قاطعیت در مقابل وزرای ضعیف، کند و بی اعتقاد به شعارهای دولت بایستند و آنها را بدون تعارف از مدار خارج کنند.