پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بسیاری از افراد، از صداهای بیرون خانه یا گرد و غبار بیرون از خانه احساس خوبی نداشتند و همواره به دنبال پنجره هایی بودند که مانع از ورود هر گونه آلودگی به داخل خانه شود.

پنجره دوجداره (upvc) بهترین راه حل برای حل این مشکلات است و شما می توانید پنجره upvc  را جایگزین پنجره های قدیمی کنید.

در ادامه این مقاله اطلاعاتی  در رابطه با انواع پنجره دوجداره upvc و قیمت آن و سایر موارد مرتبط که در انتخاب بهترین پنجره دوجداره به شما عزیزان کمک کند در اختیارتان قرار می دهیم ؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

اطلاعات کامل و جامع در رابطه با پنجره دوجداره upvc

01

پنجره دوجداره بهترین جایگزین برای پنجره های قدیمی هستند که این پنجره ها هیچ گونه عایقی نداشتند و هر گونه آلودگی وارد خانه شما می شد و بسیاری از مردم از این پنجره ها رضایت نداشتند.

از دست دادن سرما یا گرمای خانه نیز یکی از معایب پنجره های قدیمی است که با آمدن پنجره های دوجداره دیگر این مشکل وجود ندارد !

یکی از دلایل مهم در انتخاب پنجره های دوجداره upvc برای جایگزینی پنجره های قدیمی ، کاهش مبلغ قبض انرژی است.

در واقع با انجام این کار، شما مانع از هدر رفت انرژی داخل خانه می شوید و دیگر نیازی برای استفاده از وسایل گرمایشی یا سرمایشی ندارید.

پنجره های دوجداره عایق بسیار خوبی برای آلودگی صوتی است و اگر شما در مکان ها و محل های شلوغ زندگی می کنید ، پنجره های دوجداره بهترین گزینه هستند.

پنجره های دوجداره توسط برندها و کارخانه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود مانند وین تک ، ویستابست، هافمن و .... این برندها از بهترین کارخانه های تولید پنجره های دوجداره می باشند که شما با خیال راحت می توانید پنجره upvc این کارخانه ها را خریداری کنید.

اگر شما به دنبال بهترین برند پنجره دوجداره هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید به وینکار مراجعه کنید و انواع برند پنجره دوجداره را مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشاوران وین کار در ارتباط باشید.

یکی از پنجره هایی که بسیار در این سال ها مورد توجه قرار گرفته است و یکی از پرمصرف ترین پنجره های upvc می باشد ، پنجره دوجداره کشویی است.

پنجره دوجداره کشویی

02

پنجره دوجداره کشویی یکی از مدل های پنجره دوجداره upvc می باشد که طرفداران بسیاری دارد و محبوبیت بسیار بالایی نیز دارد.

از پنجره دوجداره کشویی می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد.

عملکرد و بازشوی این پنجره ها به صورت افقی می باشد و عملکردی شبیه به پنجره های دولنگه دارد، تنها تفاوت این پنجره ها، بازشوی آن ها می باشد که پنجره کشویی به صورت افقی بازشو دارد و پنجره های دوجداره به صورت عمودی باز و بسته می شوند.

پنجره دوجداره کشویی به دو نوع در بازار موجود می باشد. اولین نوع به صورت یک لنگه بازشو و دومین نوع به صورت دو لنگه بازشو.

در نوع اول پنجره تنها به یک صورت کشویی باز و بسته می شود و در نوع دوم هر دو لنگه قابلیت باز و بسته شدن را به صورت کشویی دارند.

قیمت این پنجره ها همواره در حال تغییر می باشد و عوامل زیادی در این تغییر قیمت تاثیرگذار هستند، اما شما برای مشاهده قیمت پنجره دوجداره کشویی می توانید به وین کار رجوع کنید و پنجره کشویی را با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

حال شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که پنجره های دوجداره کشویی بهتر هستند یا پنجره های و لولایی؟

ساختار کلی این دو پنجره به یک شکل می باشد و از یراق آلات و شیشه هم سطح تولید می شوند.

در باز و بسته شدن پنجره کشویی ، هیچ گونه فضایی از خانه اشغال نمی شود و این پنجره ها برای فضاهای کوچک و محدود بسیار مناسب می باشد.

پنجره کشویی هیچ گونه محدودیت و مانعی برای نصب توری و پرده ندارد و هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند، اما در پنجره های لولایی در هنگام باز و بسته شدن پنجره ، این عملکرد می تواند باعث محدودیت در نصب پرده ها و توری باشد.

پنجره های کشویی هنگام باز و بسته شدن صدایی را ایجاد می کنند اما در پنجره های لولایی اینگونه نمی باشد و هیچ گونه آلودگی صوتی تولید نمی شود.

اما بزرگترین برتری پنجره های لولایی نسبت به پنجره های کشویی ، عایق بندی بهتر پنجره های لولایی می باشد.

بنابراین اگر در مناطق شلوغ زندگی می کنید و به دنبال راهی برای جلوگیری از ورود آلودگی صوتی و گرد و غبار به داخل خانه هستید، پنجره های لولایی گزینه بهتری هستند.

حال که تمام اطلاعات لازم در رابطه با پنجره های دوجداره را مطالعه کردید، در ادامه مقاله ، مجموعه وین کار در رابطه با قیمت پنجره های دوجداره نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهد ؛ امیدواریم که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

قیمت پنجره دوجداره در سال 1400

03

برای پنجره های دوجداره نمی توان قیمت ثابتی را معین کرد، زیرا فاکتورها و معیارهای زیادی در قیمت گذاری این پنجره ها تاثیرگذار است.

حال ما به شما میگوییم که چه فاکتورهایی در قیمت پنجره در سال 1400 تاثیرگذار می باشد؟

جدار پنجره ها ( شیشه پنجره)

همان طور که احتمالا می دانید ، پنجره ها با دو نوع دوجداره یا 3 جداره تولید و به بازار عرضه می شوند. در کل ضخامت شیشه هر پنجره که بیشتر باشد، قطعا قیمت پنجره نیز افزایش پیدا می کند.

در بعضی مواقع رنگی بودن شیشه پنجره ها نیز در قیمت گذاری پنجره دو یا سه جداره تاثیرگذار می باشد.

متراژ پنجره

متراژ مانند تمام کارهای تمام ساختمانی و فعالیت های مربوطه ، مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت پنجره دوجداره است.

در پنجره های دوجداره متراژ علاوه بر اثر گذاشتن در قیمت پنجره دوجداره ، بر روی تعداد یراق آلات ، زیر ساخت های پنجره ، انتخاب نوع پنجره و ... تاثیرگذار می باشد.

تمام مواردی که گفته شد به طور مستقیم بر روی قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار می باشند و اگر این موارد کاهش یا افزایش یابند، قیمت نیز تغییر می یابد.

برند پنجره دوجداره

برند تولید کننده پنجره دوجداره نیز فاکتور بسیار مهمی می باشد.

هر کدام از برندها دارای تولید های متفاوتی می باشند و در نتیجه قیمت های مختلفی نیز دارند.

اما ما در زیر به مهم ترین و بهترین پنجره دوجداره و  قیمت پنجره های دوجداره این برندها اشاره می کنیم.

قیمت پنجره دوجداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع پروفیل و متراژ پنجره متفاوت می باشد و عوامل بسیار دیگر نیز در قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیرگذار می باشند مانند نرخ ارز خارجی ، تورم، هزینه مواد اولیه و…

قیمت پنجره دوجداره وین تک

 برند وین تک همواره یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین پنجره های دوجداره بوده است و همواره نسبتا از قیمت خوبی برخوردار بوده است و افراد زیادی از قیمت پنجره دوجداره وین تک رضایت کامل داشته اند.

قیمت پنجره دوجداره وین تک با کیفیت بالایی که دارند ، ترکیبی را به وجود آورده اند که اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

برند ویستابست نیز توانست خود را جزو برندهای معتبر و با کیفیت قرار دهد و با عرضه پنجره های دوجداره با کیفیت و قیمت بسیار مناسب توانست اعتماد مردم را جلب کند و افراد زیادی را مایل به خریداری این پنجره ها کند.

شما برای مشاهده لیست قیمت انواع پنجره هافمن ، ویستابست و وین تک می توانید به وب سایت وینکار ( https://winkarupvc.com ) مراجعه کرده و قیمت پنجره دوجداره را مشاهده کنید و پنجره های با کیفیت این برندها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.