معرفی بهترین روش های طراحی سایت فروشگاهی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همانطورکه اطلاع دارید می توان سایت ها را به دو حالت کد نویسی کامل و کد های آماده طراحی نمایید. با انتخاب بهترین روش های طراحی سایت فروشگاهی می توانید بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهید.

کدام روش طراحی سایت فروشگاهی بهتر است؟ ممکن است این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد. در ابتدا می توان گفت شما می توانید سایت فروشگاهی خود را توسط یک برنامه نویس و با استفاده از CMS  های اختصاصی طراحی نمایید و یا از CMS های باز مانند : جوملا، پرستا شاپ، دروپال و وردپرس استفاده نمایید.

تنوع بالا در روش های طراحی به خصوص برای افرادی که در این زمینه تازه کار هستند می تواند گیج کننده باشد.

در ابتدا برای آشنایی با وب سایت سیستم مدیریت محتوا و یا CMS را شرح میدهیم.

CMS  چیست؟

سیستم مدیریت محتوا و یا CMS از روش های طراحی سایت و برنامه نویسی در وب سایت می باشد. CMS ها به دو دسته CMS اختصاصی وCMS  کد باز تقسیم میشوند. CMS اختصاصی توسط برنامه نویسان و به صورت تخصصی برای افراد خاص طراحی میشود ولیCMS  های کد باز برای عموم در دسترس بوده و هزاران برنامه نویس در سرتاسر دنیا در رشد و ارتقاع این سیستم مدیریت محتوا کمک میکنند.

طراحی سایت فروشگاهی با CMS باز در بعضی مواقع ارزانتر از روش مدیریت محتوا اختصاصی می باشد ولی ممکن است با توجه به امکاناتی که لازم دارید و میزان کیفیت و قابلیت های سایت، هزینه طراحی سایت CMS کد باز به مراتب بیشتر از قیمت سایت فروشگاهی اختصاصی شود.

طراحی سایت با CMS  باز به جز در موارد خاص به مراتب بهتر از طراحی سایت اختصاصی و به صرفه تر است. برای سایت های فروشگاهی بزرگ که تعداد بازدید کننده بالا دارند و یا احتیاج به برنامه های مخصوص می باشد استفاد از وب سایت فروشگاهی اختصاصی هزینه کمتری دارد. حالا که با هر دو روش آشنا شدید به معرفی بهترین روش های طراحی سایت فروشگاهی میپردازیم.

02

معرفی بهترین روش های طراحی سایت فروشگاهی

برای انتخاب بهترین روش طراحی وب سایت فروشگاهی باید چند معیار در این زمینه را مد نظر قرار دهید تا به بهترین روشی که متناسب با فعالیت شما سایت فروشگاهی خود را طراحی نمایید. در ادامه مطلب به چند نمونه از معیارهای انتخاب سایت فروشگاهی اشاره خواهیم کرد.

قابل ارتقا بودن سایت

به روزرسانی سایت از امکاناتی است که بعد از راه اندازی و گسترش کسب و کار لازم خواهد بود. با بیشتر شدن مشتری ها و کسب درآمد بیشتر از سایت شما به ارتقا سایت و امکانات جدید احتیاج پیدا میکنید در معرفی بهترین روش های طراحی سایت فروشگای به بحث قابل ارتقا بودن سایت و حدود هزینه های آینده دقت کنید. از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید که بتوانید در آینده برای ارتقا و گسترس سایت فروشگاهی به آنها مراجعه نمایید.

نکته قابل توجه در طراحی سایت این گزینه می باشد که در ادامه فعالیت شما امکان اضافه کردن خریدهای اینترنتی، دریافت اس ام اس، پرداخت آنلاین، پنل کاربری، لیست علاقه مندی ها و . . . وجود داشته باشد.

استفاده از روش های استاندارد سئو

در طراحی سایت فروشگاهی از هر روشی که استفاده میکنید، مطمعن باشید در ادامه کار بتوانید سئو را بهبود ببخشید که این امر در دیده شدن سایت فروشگاهی شما در صفحات اول موتورهای جستجو گر بسیار پر اهمیت است.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی یک سایت فروشگاهی اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. بهترین روش طراحی که متناسب با نیاز شما باشد را انتخاب کنید در بعضی موارد کار شما با یک طراحی ساده قابل اجرا می باشد. هزینه های بعدی مانند تبلیغات و هزینه توسعه و نگهداری سایت را فراموش نکنید و در هنگام طراحی سایت فروشگاهی مقداری از بودجه را برای این موارد کنار بگذارید.

انتخاب روش برای طراحی سایت یکی از موارد مهم در تعیین بهترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می باشد.

03

با در نظر گرفتن بودجه اولیه می توانید انتخاب کنید کدام روش طراحی سایت فروشگاهی مناسب حرفه شما می باشد. اگر هزینه کمی دارید می توانید از روش طراحی سایت با CMS  های ارزان قیمت مانند وردپرس و جوملا فعالیت خود را شروع کنید و بعد از درامد زایی و فروش به گسترش و ارتقاع سایت فروشگاهی بپردازید.

هزینه های نگهداری از سایت در بعضی موارد، بسیار بالا خوهند بود. در انتخاب صحیح بهترین روش طراحی سایت فروشگاهی به این مورد توجه کنید. از افراد معتبر برای طراحی سایت کمک بگیرید و سعی نمایید یک دوره اموزش های مقدماتی برای نگهداری سایت را یاد بگیرید.

در روش طراحی سایت های اختصاصی در ادامه کار برای اضافه کردن قابلیت های مختلف به سایت فروشگاهی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. اگر تمایلی به این کار ندارید بهتر است از روش های عامیانه تر مانند وردپرس استفاده کنید که قابلیت های رایگان زیادی برای آن طراحی شده است.

طراحی سایت فقط هزینه طراحی سایت فروشگاهی نیست. هزینه نگهدار از سایت، هزینه سئو، هزینه ارتقاء همگی از مواردی است که باید در طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه کنید تا بهترین روش برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی را انتخاب نمایید.

انتخاب بهترین روش طراحی سایت فروشگاهی بر اساس نیازها و علایق شما

با توجه به معیار های گفته شده در مطلب بالا می توانید یکی از روش های طراحی را با آگاهی بیشتر مورد استفاده قرار دهید و کسب و کار اینترنتی خود را راه بیاندازید. در این مقاله سعی شد با معرفی بهترین معیارهای طراحی سایت فروشگاهی، آگاهی شما در انتخاب بهترین روش سایت فروشگاهی را افزایش دهیم.