چسب کاشت میلگرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چسب کاشت میلگرد :

چسب کاشت میلگرد یکی از مهم‌ترین چسب‌ها درزمینه‌ی کاشت میلگرد است که در ساختمان سازی کاربرد بسیار دارد. کاشت میلگرد فرآیندی است که برای مقاوم‌سازی سازه‌ها و یا اضافه کردن المان به ساختمان‌ها انجام می‌شود.

از مهم‌ترین دلایلی که موجب انجام کاشت میلگرد می‌شود می‌توان به تغییر در مشخصات فنی سازه، تغییر کاربری و شرایط بهره‌برداری سازه، سهولت در اجرا و افزودن طبقات ساختمان اشاره کرد.

کاشت آرماتور با استفاده از خمیر کاشت میلگرد موجب انتقال هماهنگ و یکپارچه بار و فشار به هر دو سازه می‌شود. چسب‌های کاشت بولت نقش مؤثری در تقویت و مقاوم‌سازی سازه‌های بتنی دارند. از مزایای استفاده چسب کاشت میلگرد می‌توان به‌سرعت اجرای بالا، قدرت چسبندگی عالی، عدم نیاز به حلال و محافظت از آرماتور و بولت در برابر خوردگی اشاره کرد.

مجموعه تیک سازه مفتخر است که به‌عنوان نماینده و واردکننده‌ی انواع چسب‌های کاشت میلگرد آن‌ها را با نازل‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. تیک سازه نمایندگی فروش چسب کاشت آرماتور را در سراسر ایران ازجمله شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، شیراز و.. دارد.

شما می‌توانید انواع چسب‌های کپسولی و کارتریجی جهت انجام پروژه‌های کاشت خود را به همراه متعلقات آن از تیک سازه خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت چسب کاشت میلگرد از نمایندگی فروش انواع چسب کاشت آرماتور با نازل‌ترین قیمت با مجموعه تیک سازه در ارتباط باشید.

سایت تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com

 

 

 

 

 

چسب کاشت میلگرد چیست ؟

چسب کاشت میلگرد در پروژه‌ی کاشت میلگرد استفاده می‌شود. استفاده از چسب‌های کاشت آرماتور موجب سهولت در اجرا می‌شود و همچنین موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه نیز می‌گردد. چسب‌های کاشت میلگرد همچنین از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بیشتری برخوردار هستند و موجب مقاوم‌سازی و بهسازی حداکثر انواع سازه‌های بتنی می‌شود.

از برندهای مطرح جهانی که درزمینه‌ی چسب کاشت میلگرد کاربرد دارند می‌توان برند هیلتی، ممو، فیشر، بوسونگ، کالم و ایندکس را نام برد.

 

 

انواع چسب کاشت میلگرد در بتن :

چسب کاشت میلگرد در بتن و یا خمیر کاشت میلگرد در بسته‌بندی‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.

این بسته‌بندی‌ها عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد کپسولی

چسب کاشت میلگرد کارتریجی

چسب کاشت میلگرد سوسیسی

چسب کاشت میلگرد حجمی (کیلویی یا فله‌ای)

از بین موارد فوق، چسب‌های کاشت آرماتوری که در بسته‌بندی کارتریجی قرار دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. چسب‌های کاشت میلگرد کارتریجی عمدتاً به‌صورت دوجزئی هستند که یک جزء آن بر پایه رزین اپوکسی یا پلی‌استر و یا وینیل‌استر و جزء دوم آن سخت‌کننده که بر پایه پلی آمین است.

 

 

 

 

چسب کاشت میلگرد هیلتی :

شرکت هیلتی در سال 1941 پایه‌گذاری شد و دفتر مرکزی آن در لیختن‌اشتاین قرار دارد. چسب‌های کاشت آرماتور هیلتی جزء بهترین چسب‌های موجود در بازار هستند و در محیط‌ها و دماهای مختلف کاربرد دارند. به‌وسیله‌ی چسب‌های هیلتی می‌توان پروسه‌هایی ازجمله کاشت میلگرد یا آرماتور، راد تمام رزوه و انواع رول بولت و دیگر پروژه‌های ساختمانی به‌منظور مقاوم‌سازی و یا بهسازی سازه را انجام داد.

مجموعه هیلتی به‌گونه‌ای چسب‌های خود را طراحی کرده است که با هر منطقه‌ای ازنظر آب‌وهوا سازگار است و خاصیت خود را حفظ می‌کند. هرکدام از چسب‌های کاشت بولت هیلتی کاربردهای متفاوتی دارند ولی ازنظر ویژگی به یکدیگر شبیه هستند.

از انکرهای شیمیایی هیلتی برای ایجاد چسبندگی در منافذ و سوراخ‌های حفر شده در بتن و همچنین عضوهای فلزی مسلح و غیرمسلحی که می‌خواهند درون این حفره‌ها قرار گیرند، استفاده می‌شود. از چسب‌های هیلتی برای اضافه کردن المان جدید به سازه، تغییر فونداسیون سازه و همچنین مقاوم‌سازی آن استفاده می‌شود.

برخی از چسب‌های هیلتی عبارت‌اند از:

چسب هیلتی HILTI HY 200-R

چسب هیلتی HILTI HY 200-R V3

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE10

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V3

چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI RE 500 V4

از بین چسب‌های نام برده شده تنها چسب هیلتی RE 10 است که در بسته‌بندی کارتریجی در حجم 580 میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود، دیگر خمیر کاشت‌های هیلتی در بسته‌بندی سوسیجی در حجم 500 میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شوند که برای تزریق چسب‌های سوسیسی نیاز به کارتریج قرمز و مشکی هیلتی دارید.

02

چسب کاشت میلگرد ایرانی :

از چسب کاشت میلگرد ایرانی می‌توان به چسب‌های آبادگران اشاره کرد. مجموعه آبادگران با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا اقدام به تولید خمیر کاشت‌های دوجزئی بر پایه رزین و هاردنر کرده است و در این امر بسیار موفق بوده است.

چسب‌های کاشت میلگرد آبادگران چسب‌هایی دوجزئی با کارایی و عملکرد بالا هستند که برای کاشت انواع بولت و آرماتور استفاده می‌شوند.

از چسب‌های کاشت بولت آبادگران برای مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ساختمان‌ها و سازه‌ها، ثابت کردن قطعات سازه‌ای و غیر سازه‌ای، اتصال مقاطع فلزی سازه به سنگ، بتن و آجر و کاشت انواع آرماتور و بولت در بتن‌های ترک‌خورده و بدون ترک استفاده می‌شود.

از مزایای خمیر کاشت آبادگران ABADGARAN می‌توان به تحمل بار و ظرفیت باربری مناسب، استفاده در تمام فصول سال، اجرای آسان و سریع و همچنین قابلیت اجرا در محیط‌های مرطوب اشاره کرد.

از چسب‌های کاشت آرماتور ایرانی آبادگران می‌توان به چسب‌‎های زیر اشاره کرد:

چسب کاشت میلگرد آبادگران ABADGARAN RA-500

چسب کاشت میلگرد آبادگران ABADGARAN RA-500+

این دو چسب از چسب‌های کاشت بولت و معروف مجموعه آبادگران هستند. چسب آبادگران RA 500 به‌صورت کارتریجی سه‌به‌یک به بازار عرضه می‌شود و با گان تزریق مخصوص خود در زمینه‌های مختلف قابل‌استفاده است. همچنین چسب آبادگران RA 500+ در بسته‌بندی کارتریجی یک‌به‌یک به بازار عرضه می‌شود و با تفنگ تزریق خود آماده‌ی تزریق در پروسه‌های مختلف است.

از این دو چسب کاشت میلگرد ایرانی در پروژه‌ها و زمینه‌های اجرایی مختلفی استفاده می‌شود. برند آبادگران جزء بهترین برندهای چسب کاشت میلگرد در ایران است.

 

 

 

 

چسب کاشت میلگرد فیشر :

شرکت فیشر نزدیک به 70 سال است که در کشور آلمان شروع به فعالیت کرده است و محصولات جدیدی را درزمینه‌ی اپوکسی‌ها و چسب‌های کاشت میلگرد وارد بازار جهانی کرده است.

چسب کاشت میلگرد و بولت فیشر، خمیر کاشت‌های دوجزئی متشکل از رزین و هاردنر هستند که در دو محفظه‌ی جداگانه قرار دارد. هنگام تزریق این دو جزء به‌وسیله نازل میکس با یکدیگر مخلوط شده و موجب ایجاد اتصالی مستحکم می‌شود.

چسب‌های کاشت آرماتور فیشر در تمامی بتن‌های ترک‌دار و بدون ترک و همچنین سنگ‌های طبیعی متراکم و انواع مصالح ساختمانی قابل‌استفاده است.

از ویژگی‌‌های چسب فیشر می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه، سهلت در استفاده، توزیع یکسان نیرو و بار در سازه، انعطاف‌پذیری بالا، ظرفیت باربری بالا، قابلیت استفاده در حفره‌ها با فواصل کم و زمان‌گیرش بالا در کاشت بولت و آرماتور در عمق زیاد اشاره کرد.

همچنین این انکر شیمیایی فیشر برای استفاده در سازه‌های فلزی، تأسیسات زیرآب، سازه‌های زیرآب و سدسازی، سازه‌های سنگین، محیط‌های اشباع‌شده از آب، ساختمان‌سازی، انکراژ سوراخ‌های کرگیری شده، استفاده در ساخت سیلوها، تونل سازی‌ها، راه‌سازی و سازه‌های ساحلی و بندرها استفاده می‌شود.

برخی از چسب‌های فیشر عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد وی‌ال فیشر FISCHER FIS VL

چسب کاشت میلگرد فیشر وی FISCHER FIS V 360 S

چسب کاشت میلگرد فیشر ای‌ام پلاس FISCHER FIS EM PLUS

خمیر کاشت‌های فیشر در بسته‌بندی‌های کارتریجی به بازار عرضه می‌شوند و چسب‌های دوجزئی و قوی هستند که در زیرسازی نماهای ساختمان، نصب پروفیل‌ها، اتصال خطوط لوله‌کشی، استفاده در سازه‌ها و اتصالات چوبی و فلزی و همچنین کاشت بولت در خطوط راه‌آهن کاربرد دارند.

چسب کاشت میلگرد کپسولی :

چسب‌های کاشت میلگرد کپسولی عمدتاً از ترکیب رزین، شن کوارتز و ماده سخت‌کننده تشکیل می‌شوند. بدین‌صورت که در محفظه‌ای شیشه‌ای رزین و شن کوارتز درشت است و لوله‌ای متشکل از سخت‌کننده نیز درون کپسول شیشه‌ای قرار دارد.

چسب‌های کاشت کپسولی برای کاشت انواع بولت استفاده می‌شوند، بدین‌صورت که این چسب‌های کپسولی را درون حفره قرار می‌دهند، سپس بولت را به‌صورت چرخشی وارد حفره می‌کنند، سپس محفظه شیشه‌ای که ترکیب رزین و شن کوارتز شکسته می‌شود و همچنین محفظه‌ای که در آن سخت‌کننده است نیز شکسته می‌شود و با یکدیگر مخلوط می‌شوند. در پایان اتصالی محکمی را بین بولت و مصالح پایه ایجاد می‌کند.

همچنین از چسب‌های کپسولی برای کاشت میلگرد و یا آرماتور نیز استفاده می‌شود و نحوه‌ی کاشت آن بدین‌صورت است که، چسب کپسولی را با سایز موردنظر درون حفره قرار می‌دهید، سپس میلگرد را با استفاده از چکش یا مته کوبه‌ای به‌صورت ضربه‌ای به درون حفره فرو ببرید، این کار موجب شکسته شدن کپسول و ایجاد اتصال محکمی می‌شود.

 

 

03

 

 

چسب کاشت میلگرد کالم :

شرکت کالم در سال 1997 در کشور آلمان تأسیس شد. شرکت کالم یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات مقاوم‌سازی ساختمان ازجمله چسب کاشت میلگرد و بولت است.

چسب‌های کاشت میلگرد کالم چسب‌هایی دوجزئی مشکل از رزن و هاردنر هستند که در کارتریج‌های دوجزئی جداگانه قرار دارند. همچنین مجموعه کالم تولیدکننده‌ی انواع چسب‌های کاشت میلگرد کپسولی است که در سایزهای مختلف در بازار موجود است.

چسب‌های VMK کالم برای کاشت میلگرد یا آرماتور در ستون‌ها و تیرها و همچنین برای متصل کردن نرده‌های راه‌پله‌ها، حفاظ‌ها و قطعات ماشین‌آلات و.. استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های انکر شیمیایی کالم می‌توان به قابل‌استفاده بودن آن در بتن‌های ترک‌دار و بدون ترک و همچنین محیط‌های خشک و مرطوب و اشباع‌شده از آب اشاره کرد.

برخی از چسب‌های کالم عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد کالم KALM VMK 345

چسب کاشت میلگرد کالم KALM VMK SF 345

چسب کاشت میلگرد کالم KALM VMK SFZ 345

چسب کاشت میلگرد کپسولی کالم KALM VPK SF

چسب‌های کارتریجی کالم VMK در کارتریج‌های سه‌به‌یک در حجم 345 ml در بازار موجود است. همچنین چسب‌های کپسولی کالم VPK در قطرهای M10 – M12 – M16 – M20 – M24  برای کاشت بولت سایز 10 الی 30 در بازار موجود است.

 

 

چسب کاشت میلگرد بوسونگ :

بوسونگ یک شرکت آلمانی – ایتالیایی است که توانسته درزمینه‌ی کاشت میلگرد چسب‌هایی با مقاومت بالا را تولید و عرضه کند.

چسب‌های کاشت بولت بوسونگ چسب‌هایی دوجزئی بر پایه رزین و هاردنر هستند که هرکدام از آن‌ها در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند.

برخی از چسب‌های بوسونگ عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد بوسونگ BOSSONG 21 چسبی ایتالیایی و دوجزئی است که در کارتریج دوجزئی در حجم 470 ml موجود است. این چسب امکان استفاده در بتن‌های خشک و مرطوب را دارد و همچنین تحمل بارهای دینامیکی (لرزه‌ای) را نیز دارد.

چسب پلی‌اس‌اف بوسونگ BOSSONG POLY SF چسبی ایتالیایی دوجزئی است که در کارتریج یک جزئی در حجم‌های 165 ml و 300 ml و 400 ml موجود است. رزین این چسب بر پایه پلی‌استر است و از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی برخوردار است. از این خمیر کاشت می‌توان در بتن‌‎ها با فشارهای بالا استفاده کرد.

چسب کاشت میلگرد بوسونگ وی‌پلاس BOSSONG V PLUS چسبی ایتالیایی دوجزئی است که در کارتریج یک جزئی بر پایه‌ی رزین اپوکسی موجود است که تحمل بار فوق‌العاده‌ای دارد. این چسب کاشت آرماتور انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در بتن‌های ترک‌خورده و بدون ترک، سطوح چوبی و بلوک حفره‌دار بسیار مناسب است.

چسب کاشت میلگرد بوسونگ وی پلاس تی BOSSONG V PLUS T چسبی دوجزئی است که در یک کارتریج یک جزئی در حجم 400 ml دارد. این چسب کاشت آرماتور در آب‌وهوای گرمسیری قابل‌استفاده است و در بتن‌های ترک‌دار و بتن ترک و حتی اشباع‌شده از آب قابل‌استفاده است.

 

 

چسب کاشت میلگرد دابل DUBELL :

شرکت ترکی دابل یکی از شرکت‌های موفق درزمینه‌ی تولید چسب کاشت میلگرد است که از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. چسب‌های کاشت آرماتور دال دوجزئی بر پایه رزین و هاردنر است که رزین این چسب‌ها پلی‌استر و وینیل‌استر است. خمیر کاشت‌های دابل ویسکوزیته‌ی بالایی دارند و پس از کاشت مقاومت خوبی را از خود به‌جای می‌گذارند.

انکرهای شیمیایی دابل در کاشت‌های عمودی و افقی قابل‌استفاده هستند و در برابر ضربات و فشارهای واردشده بسیار مقاوم هستند و هرگز شره نمی‌کنند.

از این چسب کاشت بولت دابل ترکی برای اتصال تجهیزات سیستم لوله‌کشی و رادیاتورها، نصب تابلوهای علائم جاده‌ای و سیستم‌های روشنایی، اتصال محکم کابینت‌ها، نصب بیلبوردها در مراکز خرید و.. استفاده می‌شود.

برخی از چسب‌های دابل عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد دابل DUBELL F.1311 دوجزئی متشکل از رزین پلی‌استر و هاردنر است.

چسب کاشت میلگرد دابل DUBELL F.1511 دوجزئی متشکل از رزین وینیل‌استر و هاردنر است.

این دو چسب دابل چسب‌های کاشت بولت و آرماتور دوجزئی هستند که در دو محفظه‌ی جداگانه قرار دارند. همچنین در دو حجم 345ml و 410ml در بازار موجود هستند.

 

 

چسب کاشت میلگرد ایندکس :

شرکت ایندکس اسپانیا یکی از شرکت‌های معتبر است که درزمینه‌ی تولید انواع خمیر کاشت، گان تزریق، انواع انکر بولت‌ها و.. فعالیت دارد. با نیاز روزافزون جهان به انواع چسب‌ها و اپوکسی‌ها درزمینه‌ی مقاوم‌سازی سازه و ساختمان، ایندکس اسپانیا اقدام به تولید انواع چسب‌های کاشت میلگرد کرد و توانست د این زمینه نیز موفقیت کسب کند.

چسب‌های کاشت آرماتور ایندکس تأییدیه استفاده در بتن‌های ترک‌خورده و بدون ترک را دارند و همچنین به‌منظور مقاوم‌سازی انواع سازه‌ها در برابر زمین‌لرزه نیز استفاده می‌شوند.

از چسب‌های ایندکس برای کاشت انواع میلگرد و بولت در سازه‌های بتنی خشک و مرطوب استفاده می‌شود. این چسب‌ها از ظرفیت باربری خوبی برخوردار هستند و گواهی تماس با آب و مقاومت در برابر حریق را دارند.

برخی از چسب‌های ایندکس اسپانیا عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد ایندکس ام‌او‌اچ اسپانیا INDEX MO-H دوجزئی متشکل از رزین و هاردنر است که در دو حجم 300ml و 410ml در کارتریج یک جزئی موجود است.

چسب کاشت میلگرد ایندکس ام‌اوپیور 3 اسپانیا INDEX MO PUR3 دوجزئی متشکل از رزین و هاردنر است که در دو حجم 385ml و 585ml در کارتریج دوجزئی موجود است.

 

 

چسب کاشت میلگرد آپولو سلو :

آپولو مارکی تجاری است که در سال 1971 در انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده چسب‌های مایع در انگلستان شناخته می‌شود.

چسب‌های کاشت آرماتور آپولو چسب‌های دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر هستند که در یک کارتریج قرارگرفته‌اند و به‌وسیله‌ی گان تزریق آپولو سلو قابل‌استفاده هستند.

از ویژگی‌های انکر شیمیایی آپولو سلو می‌توان به قابل‌استفاده بودن در محیط‌های اشباع از آب، بوی متوسط، مقاومت شیمیایی خوب، ظرفیت باربری مناسب، قابلیت استفاده در بتن‌های بدون ترک و ترک‌خورده و همچنین مقاومت دمایی 40- الی 80+ درجه سانتی‌گراد اشاره کرد.

از چسب کاشت آرماتور آپولو برای کاشت انواع آرماتور یا میلگرد و بولت در سایزهای مختلف استفاده می‌شود. همچنین از آن در بسترهایی ازجمله زیرسازی نماها، نصب کنسول‌ها، گارد ریل‌ها، ماشین‌آلات، سازه‌های چوبی و فلزی، بلوک‌های ماسه‌ای و آهکی و.. استفاده می‌شود.

برخی از چسب‌های آپولو سلو عبارت‌اند از:

چسب کاشت میلگرد آپولو سلو RECI CELO PY SF

چسب کاشت میلگرد آپولو سلو RECI CELO VY SF

این دو چسب جزء بهترین و معروف‌ترین چسب‌های کاشت آپولو هستند و در سه حجم 280ml، 345ml و 410ml به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این چسب‌ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و همچنین ظرفیت باربری بالایی نیز دارند.

04

نحوه‌ی اجرای کاشت میلگرد با خمیر کاشت :

نحوه‌ی کاشت میلگرد بنا به بسته‌بندی چسب‌های کاشت میلگرد متفاوت است، اما به‌طورکلی بدین‌صورت انجام می‌شود:

1. ابتدا باید محل اجرای موردنظر شما توسط مهندسان و مجریان حرفه‌ای موردبررسی قرار گیرد و محل‌های کاشت، تعداد کاشت، عمق کاشت و عرض کاشت تعیین شود.

2. سپس با در نظر گرفتن عملکرد سازه، میزان تحمل بار، بتن ترک‌خورده یا بتن بدون ترک و یا اشباع‌شده از آب چسب موردنظر خود را انتخاب کنید.

3. با استفاده از دستگاه‌های حفاری با توجه به عمق و عرض حفره، محل‌های تعیین‌شده را حفاری کنید.

4. با استفاده از برس تمیزکننده سوراخ و یا بلوورهای دستی، حفره‌ها را 3 مرتبه از گردوغبار پاک‌سازی کنید. عاری بودن حفره‌ها از گردوغبار موجب افزایش قدرت اتصال می‌شود.

5. چسب کاشت بولت را درون گان مخصوص خود قرار دهید و از انتهای حفره شروع به تزریق کنید.

6. حدود دو سوم حفره را از چسب پُر کنید و سپس میلگرد یا همان آرماتور و یا بولت موردنظر خود را به‌صورت چرخشی به درون حفره فرو ببرید.

7. پس از قرار دادن آرماتور یا بولت از تکان دادن و یا اعمال بار خودداری کنید و اجازه دهید به پخت کامل برسد.

8. توجه داشته باشید پس از اتمام تزریق، چسب اضافی را قبل از خشک شدن از روی سطوح پاک‌کنید.

شما عزیزان می‌توانید پروژه‌های اجرایی خود را به مجموعه تیک سازه بسپارید، زیرا تیک سازه در اکثر شهرهای ایران ازجمله تهران، مشهد، اصفهان و.. مجری اجرایی دارد. همچنین اگر مجری هستید می‌توانید به مجموعه بزرگ تیک سازه ملحق شوید.

 

 

خرید چسب کاشت میلگرد :

اگر شما خریداران محترم قصد خرید چسب کاشت میلگرد برای انجام پروسه‌های کاشت میلگرد خود را دارید، پیشنهاد ما به شما بی‌شک تیک سازه است.

مجموعه تیک سازه مفتخر است که به‌عنوان نماینده و واردکننده‌ی انواع چسب کاشت آرماتور از برندهای مطرح جهانی همچون هیلتی، فیشر، ممو، بوسونگ و.. آن‌ها را با نازل‌ترین قیمت به شما خریداران عزیز عرضه می‌دارد.

بازرگانی تیک سازه در راستای رفاه و آسایش شما عزیزان با ایجاد راه‌های ارتباطی نوین، به شما تجربه‌ی خریدی آسان و ایمن را در کمترین زمان می‌دهد.

روش اول: شما می‌توانید با تماس با کارشناس فروش محصولات تیک سازه علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، چسب کاشت آرماتور موردنظر خود را با تمام متعلقات آن در کمترین زمان سفارش دهید.

روش دوم: می‌توانید با متصل شدن به اینترنت همراه و یا وای‌فای WIFI با باز کردن مرورگر خود در تلفن همراه هوشمند در نسخه‌های اندروید و آیفون IOS و جست‌وجوی سایت تیک سازه، اقلام مصرفی خود را انتخاب و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید.

با تیک سازه در کمترین زمان خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com

 

 

 

نمایندگی فروش چسب کاشت آرماتور :

در حال حاضر تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهار‌محال‌وبختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، زاهدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، کرمان، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک، اهواز، چابهار، سنندج، اراک، ایلام، یاسوج نمایندگی انواع چسب کاشت میلگرد را دارد.

جهت خرید خمیر کاشت از نمایندگی محصولات کاشت میلگرد، با تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com

 

 

 

قیمت چسب کاشت بولت :

ازآنجاکه بازرگانی تیک سازه به‌عنوان نماینده و واردکننده‌ی انواع چسب‌ها و اپوکسی‌ها در ایران فعالیت دارد، لذا توزیع عمده و یا حتی خرده‌فروشی این چسب‌ها باقیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر فروشگاه‌ها به بازار عرضه می‌دارد.

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت آپدیت محصولات خمیر کاشت میلگرد، با مجموعه تیک سازه در ارتباط باشید، زیرا قیمت محصولات وارداتی ازجمله انواع چسب کاشت آرماتور دائماً تحت تأثیر نرخ ارز در تغییر است و قیمت ثابتی ندارند.

جهت اطلاع از قیمت انواع چسب کاشت میلگرد با کارشناس محصول تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com