پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بک لینک قوی و رایگان برای سایت از اول حائز اهمیت بوده است و هنوز عضوی از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی های سایت و متخصصین سئو روی این فاکتور تمرکز می‌کنند؛ برای رشد کسب و کار اینترنتی نیاز به بک لینک قوی به صورت رپورتاژ و پروفایلی دارید.

در این آموزش در مورد آموزش ساخت بک لینک پروفایلی صحبت می‌کنیم که برای افزایش اعتبار سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل باید به سراغ آن رفت پس در ادامه در مورد لینک سازی خارجی و بک لینک به صورت پروفایلی صحبت خواهیم کرد.

بک لینک پروفایلی چیست ؟

در صفحات کاربری در وب سایت‌های مختلف امکان درج توضیحات در مورد کاربر وجود دارد که خود کاربری که ثبت نام کرده بتواند در وب سایت در مورد خود توضیحی بدهد و بک لینک را ثبت کند.

یکی از سوالات متداول در سئو و بهینه سازی سایت SEO این است که چگونه بک لینک درست کنیم در این مقاله از سایت تک سئو tackseo.ir به طور کامل در مورد آموزش ساخت بک لینک به صورت پروفایلی و رپورتاژ و PBN و ساخت بک لینک رایگان صحبت کردیم پس این مقاله را از دست ندهید.

برای ثبت بک لینک پروفایلی اولین قدم پیدا کردن فرصت لینک سازی خارجی است یعنی برای وب سایت خود یک فهرست فرصت بک لینک ایجاد کنید که در آن لیست سایت‌هایی که می‌توانید از آنها به صورت رایگان برای وب سایت خود بک لینک بگیرید داشته باشید.

بعد از اینکه این لیست را آماده کردید با تدوین استراتژی سئو خارجی می‌توانید شروع به لینک سازی خارجی برای سایت و ایندکس کردن این بک لینک ها کنید.

چطور سایت رایگان برای بک لینک پیدا کنیم ؟

برای انجام این کار همانطور که توضیح داده شده شما نیاز به فهرستی از فرصت های بک لینک دارید البته اصلا نگران نباشید چون بزودی از محصولی فوق العاده رونمایی می‌کنیم که در سایت تک سئو منتشر خواهد شد.

01

در این محصول این نگرانی به طور کامل بر طرف شده و شما یک فهرست بک لینک بسیار خوب در اختیار خواهید داشت.

نام بانک بک لینک را به خاطر داشته باشید.

این محصول اصلی تنها در وب سایت تک سئو منتشر خواهد شد و تمام نسخه هایی که در رسانه های دیگر به فروش می‌رسد نسخه اصلی نیست پس آماده انتشار محصول در روزهای آینده باشید در ضمن بهتر است بدانید این محصول تنها در ۳ روز ابتدایی انتشار پیشنهاد رونمایی به ارزش ۵۰٪ از مبلغ سرمایه گذاری روی محصول خواهد داشت.

برای اینکه این فرصت را از دست ندهید در وب سایت تک سئو tackseo.ir ثبت نام کرده تا به محض انتشار بانک بک لینک فهرستی ارزشمند از فرصت های بک لینک سازی برایت سایت ایمیل آن برای شما ارسال شود.

 

معمولا بک لینک های پروفایلی که دارای کیفیت بالا نیستند خود وب سایت و افراد مدیریت کننده آن حساب کاربری شما را از سایت حذف می کنند و در نتیجه بک لینک شما نیز حذف خواهد شد این برای هر وب سایت بسیار بد است.

در سئو کلاه سیاه انواع روش های لینک سازی به صورت اسپم وجود دارد که در نهایت احتمال پنالتی شدن از طرف گوگل را بسیار بالا می‌برد پس سعی نکنید به صورت سئو کلاه سیاه شروع به لینک سازی خارجی کنید.

همانطور که مشاوره سئو به آن می‌پردازیم گرفتن بک لینک باید به صورت کاملا طبیعی و ناشناس باشد.

به گونه ای گوگل نتواند تشخیص دهد که چه کسی این بک لینک را واقعا ساخته است چون ساخت بک لینک به صورت دستی برای سایت از روش های سئو کلاه سیاه است؛ اما اگر به شیوه درست و طبیعی ساخته شود در نوع سئو کلاه خاکستری قرار می‌گیرد.

سئو کلاه خاکستری به روش هایی از سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود که به صورت کلاه سیاه است اما گوگل توانایی تشخیص این فعالیت ها را ندارد یا احتمال تشخیص آن توسط موتور جستجوی گوگل بسیار کم است.

02

در نتیجه وب سایت کمتر در معرض خطر پنالتی گوگل قرار می‌گیرد این جریمه گوگل تمام زحمات متخصص سئو را از بین خواهد برد پس دقت کنید اگر با سئو کلاه خاکستری به خوبی آشنا نیستید از فعالیت های آن برای رشد در سئو استفاده نکنید.

بدون تولید محتوا بک لینک بسازیم ؟

یکی از بهترین استراتژی های خوب در فرآیند بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل تولید محتوای کاربر پسند و با رعایت اصول سئو و الگوریتم های گوگل است برای اینکه این الگوریتم های گوگل رتبه خوبی به مقاله ما بدهند نیاز به سئو عکس و سئو مقاله داریم.

برای تولید مقاله باید آن را سئو کنید که به آن سئو مقاله یا سئو محتوا می‌گویند روی لینک زیر کلیک کنید و در وب سایت تک سئو مقاله سئو عکس را مطالعه کنید.

https://tackseo.ir/seo-article/

همانطور که بیل گیتس در سالی به اهمیت تولید محتوا اشاره کرد همچنان تولید محتوا برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارای اهمیت بالایی است پس قبل از شروع لینک سازی خارجی پروفایلی برای سایت مقالات بسیار خوب به همراه ویدئو و تصاویر با کیفیت و اصل در وب سایت منتشر کرده باشید.

با انجام این روند سئو شما به صورت سئو کلاه سفید انجام می شود چون دیگر وب سایت ها با مطالعه محتوای با کیفیت شما احتمال دارد به وب سایت شما لینک بدهند که این از بهترین انواع بک لینک است.

برای آموزش ساخت بک لینک پروفایلی باید در الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پنگوئن گوگل بدانید و با نوع کارکرد آنها آشنا باشید چون برای رشد وب سایت نیاز دارید که از خطر پنالتی گوگل در امان باشید.

البته هرگز وب سایت ایمن نیست و همانطور که در بحث هک و امنیت توضیح داده می شود که امنیت یک وب سایت ۱۰۰٪ نخواهد شد.

نتیجه گیری

در مقاله آموزش ساخت بک لینک پروفایلی توضیحاتی در مورد بک لینک پروفایلی و پیدا کردن فرصت های آن را پیدا کنید و در این وب سایت ها بتوانید بک لینک خود را برای سایت ثبت کنید امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

زیاد منتظر بانک بک لینک در وب سایت تک سئو tackseo.ir نخواهید ماند.

موفق و پیروز باشید.