جدیدترین مصاحبه با هستی مهدوی فر را در زیر می خوانید:

مصاحبه جنجالی هستی مهدوی غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصاحبه با هستی مهدوی فر

جدیدترین مصاحبه با هستی مهدوی فر را در زیر می خوانید:

 تو در این سریال نقش رها را بازی می کنی که درگیر اعتیاد است. آن هم در سن کم. برای نزدیک شدن به این نقش چه کردی؟

من سر فیلم «سوت پایان» با دخترانی هم که اعتیاد داشتند، از نزدیک آشنا شدم. برای «مادرانه» هم همان تجربه کمکم کرد. از طرف دیگر در پیش تولید «مادرانه» یک آقا از کمپ های ترک اعتیاد به کمک مان آمد تا ما را با شرایط و ویژگی های یک دختر معتاد آشنا کرد. در نهایت هم یکی از دوستانم که به دلیل اعتیاد از همسرش جدا شده بود، خیلی به من برای ایفای این نقش کمک کرد. البته معمولا من بزرگ ترین کمکم را از فیلم ها می گیرم. برای همین قبل از شروع فیلمبرداری، فیلم هایی در این مضمون دیدم تا ذهنم آمادگی پیدا کند. اعتیاد، تنها مسئله ای است که من در زندگی ام واقعا از آن می ترسم. با اینکه کلا آدم نترسی هستم. من هر وقت کسی را دیده ام که اعتیاد داشته، از او فاصله گرفته ام.

نظر هستی مهدوی فر در رابطه با اعتیاد

گفتی آدم نترسی هستی. کلا اهل هیجان هستی؟

خیلی؛ کار من، یعنی بازیگری، خودش سراسر هیجان و ماجراجویی است چون هر بار درگیر حسی با کاراکتری می شوی که خیلی متفاوت است و باید کشفش کنی ولی از وقتی درگیر سینما شدم، زندگی ام از حالت عادی خارج شد.

چه ماجراجویی هایی قبلا داشتی؟

من قبلا نجوم کار می کردم و اکثرا خانه نبودم و در بیابان و کویر سفر می رفتم. خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می افتد اما متاسفانه 4،3 سال است دیگر فرصت پرداختن به نجوم را نداشته ام.