هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و مادرانه از جمله سریال هایی است

جشن تولد لاکچری هستی مهدوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هستی (مهدخت) مهدوی فر متولد آذرماه 1370 در تهران میباشد.

کودکی هستی مهدوی فر 

هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و مادرانه از جمله سریال هایی است که هستی مهدوی فر در انها بازی کرده است. او با بازی در سریال مادرانه و در نقش رها دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده، خوش درخشید.

هستی مهدوی، یاد گرفته نقش های متفاوتی بازی کند. با نگاهی به کارنامه کاری او می توان، این را به راحتی فهمید. از دختری متفاوت در سوت پایان تا نقش یک دختر لال در زبان مادری. 

جشن تولد هستی مهدوی فر

سامان و سحر زوج مستندسازی هستند که زندگی آرامی را در شهر تهران می گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه ای خراب می شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می سپارد. سحر، دختری که در آن صحنه بازی کرده را به همراه دستیارش بعد از جستجوی فراوان پیدا می کند اما با نزدیک شدن به دختر متوجه مشکل بزرگی در زندگی او می شود. 

آخرین بازی او در سریال حانیه بود که در این سریال به همراه عباس غزالی و الهام چرخنده به ایفای نقش پرداخت.

 این سریال داستان زندگی ستوانی به نام سعید را روایت می کند که پس از انتقال به یزد، در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است سکونت می کند.