مشرق | بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.

حکایت صفارهرندی از مخالفت چند مسئول با حاج‌قاسم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین صفارهرندی، عضو اصولگرای مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای لنجان گفته است:‌

بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.

او می‌افزاید: "افراد کوته‌بین حتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمانی که حاج قاسم سلیمانی و یارانشان می‌خواستند برای یاری مردم مظلوم سوریه، عراق و فلسطین آستین بالا بزنند، می‌گفتند؛ آن طرف حمایت ابرقدرت‌ها و پول‌ قارون‌های خلیج فارس را در اختیار دارد، چرا می‌خواهید در این عرصه ورود پیدا کنید، در حالی‌که نه بضاعت مالی، نه هیمنه نظامی و نه بسط ید سیاسی دارید و حتی اگر راه درست باشد توان آن را نداریم!"

صفارهرندی تصریح کرد: کاری که شهدا کردند عامل انسجام و استحکام نظام اسلامی شد و می‌توان گفت شهدای دفاع مقدس به واسطه فرهنگی که ایجاد کردند، مقدمه‌ساز پیروزی‌های امروز در دفاع از حرم هستند و این عظمت شهدای دفاع مقدس است که بعد از شهادتشان این فتوحات بین‌المللی را خلق می‌کند.

او می‌گوید: اقتدار نظام اسلامی به گونه‌ای است که امروز هر اراده پلیدی در ۲ هزار کیلومتری مرزهای ما بخواهد غلطی بکند، می‌داند که به سرعت پاسخ دندان‌شکنی دریافت می‌کند و این هزینه برای او صرفه ندارد.

*ما قضاوت درباره آنچه آقای صفارهرندی پیرامون کوته‌بینی برخی مسئولان در قبال حرکت سردار سلیمانی در محور مقاومت گفته است را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...