بازی FIFA 22چیست؟ معرفی و تغییرات جدید در این بازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چند سالی می شود که بازی های کامپیوتری  جای خود را به بازی های دیگر داده است و در بین افراد با سنین مختلف جای خود را پیدا کرده است.یکی از بازی های که هم به صورت معمول و کامپیوتری طرفداران زیادی دارد بازی های مربوط به فوتبال می باشد که با عنوان FIFA در پلی استیشن شناخته می شوند.در این مقاله نیز می خواهیم تا بازی FIFA 22  را مورد بررسی قرار دهیم و توضیحاتی را در اختیار شما بگذاریم تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی بازی FIFA 22

فوتبال از آن دست ورزش های است که در بین تمامی افراد در سراسر جهان محبوبیت دارد و بازی هایی که مربوط به فوتبال هستند نیز طرفداران زیادی دارند به همین علت شرکت EA (الکترونیک آرتز) هر سال در اوایل ماه های پاییز و در ماه اکتبر نمونه جدید بازی های FIFA خود را به بازار عرضه می کنند.که امسال نوبت به FIFA 22 رسیده است.در حال حاضر و زمانی که این مقاله نوشته می شود FIFA 22 جدیدترین بازی ارائه شده از طرف شرکت EA (الکترونیک آرتز) می باشد.

سال گذشته در سال2021 نسخه FIFA 21 بازی فوتبال که از این شرکت روانه بازار شد مشکلات زیادی را در بر داشت و کاربرانی که این بازی را خریداری کرده بودند از کیفیت این بازی و گیم پلی آن راضی نبودند و این شرکت تصمیم گرفت در بازی بعدی که ارائه می دهد این مشکلات و نواقص را برطرف کند و در سال جدید بازی FIFA 22  را ارائه کرد.

بررسی بازی فوتبال FIFA 22

از سال 1993 بازی هایی که محتوای فوتبالی داشتند توسط شرکت EA (الکترونیک آرتز) در حال ساخت و انتشار است اما FIFA 22 نزدیک ترین و واقعی ترین بازی کامپیوتری ساخته شده است که تمام اتفاقات آن با توجه به صحنه های فوتبال واقعی طراحی و ساخته شده شده است و همین مسئله می تواند یکی از نکات مثبت باشد که در این بازی باشد. یانگ سنتر ارائه کننده انواع اکانت قانونی پلی استیشن می باشد.

تغییرات FIFA 22 نسبت به نمونه قبلی FIFA 21

اگر شما هم جزو افرادی باشید که تجربه بازی در نمونه قبلی یعنی FIFA 21 را داشته باشید و الان نیز بازی FIFA 22 را انجام دهید می توانید متوجه تغییراتی که سری جدید داشته است می شوید.در نمونه FIFA 22 تغییراتی در سرعت بازی ایجاد شده است و سرعت بازی به نسبت نمونه قبلی کمتر شده است و این می تواند نکته مثبت تلقی شود زیرا به کاربران این اجازه را می دهد تا برنامه ها و تاکتیک های مد نظر خود را در بازی پیاده کنند. جهت خرید اکانت فیفا 22 التیمیت می توانید به یانگ سنتر مراجعه نمایید.

در نمونه قبلی بازیکن های سرعتی حرف اول را در زمین می زدند و بازیکن هایی که سرعت پایین تری داشتند عملا کارایی در بازی نداشتند اما نسخه 22 این مشکل را با پایین آوردن سرعت و برداشتن تمام تمرکز بازی بر سرعت حل کرده و حالا بازیکنانی که سرعت پایین تری دارند هم در روند بازی قرار می گیرند.

یکی دیگر از ضعف هایی که در مدل قبلی بازی فیفا وجود داشت مشکل دفاع کردن و سخت تر شدن گلزنی بود زیرا بازی به گونه ای طراحی شده بود تا اکثر توپ ها توسط دفاع و به صورت خودکار دفع می شد ولی در نمونه بازی جدید شما می توانید خودتان حرکات دفاع را در بازی تعیین کنید و روش های گلزنی نیز در نسخه تغییر پیدا کرده است و بازیکنانی که فیزیک بهتری دارند می توانند با ضربات سر نیز به گل برسند.

آپشن های جدید 2022

  • Volta Arcade 

یکی از آپشن های جدیدی که به FIFA 22 اضافه شده است Volta Arcade است که امکان می دهد تا شما در فضاهای کوچک تر از زمین فوتبال و به صورت محلی  و به اصطلاح فوتبال خیابانی را با بازیکنانی که خودتان طراحی می کنید تجربه کنید و حتی در 

  • Career Mode

این آپشن نیز این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا تیم مورد نظر خود را با لوگو و بازیکنان مورد علاقه خود و با توجه به سلیقه خود خلق کنید .شما می توانید این تیم را به لیگ مورد علاقه خود بفرستید تا بجای یکی از تیم های آن لیک بازی کند.

  • HyperMotion

اضافه کردن HyperMotion این امکان را می دهد تا در طول بازی با کمک هوش مصنوعی بازیکنان بتوانند در جایگاه های درست و در زمان دفاع نیز آرایش مناسب تری داشته باشند.کنترل توپ دقیق تر و تکل درست و به جا را مانند فوتبال واقعی اجرا کند.

یانگ سنتر فروشگاه ارائه کننده انواع بازی و لوازم جانبی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ما بازدید نمایید.