مدیر یوونتوس معتقد است که نباید فقط از تمدید قرارداد پائولو دیبالا حرف زده شود و بازیکنان دیگری هم هستند که قراردادشان رو به اتمام است.

متوجه نشدم، نظری در مورد کنایه دیبالا ندارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید این قرارداد نیست.

این بازیکن آرژانتینی چند ماه قبل بر سر امضای قراردادی با مدیران این باشگاه به توافق رسیده بود و گفته می‌شد دستمزد در نظر گرفته شده برای او در این توافق هشت میلیون یورو در سال به علاوه دو میلیون یورو پاداش بوده است.

با این حال شرایط در هفته‌های اخیر به شکل عجیبی تغییر کرد و انجام هرگونه مذاکره‌ای تا ماه فوریه یا مارس به تعویق افتاد.

 

هرچند ممکن است این اقدامی ریسکی برای یووه باشد، چرا که دیبالا پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن بازیکن آزاد است و بر اساس قوانین می‌تواند از همین حالا مذاکراتش را با هر تیمی آغاز کرده و حتی پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

مائوریتزیو اریوابنه مدیر یوونتوس هفته گذشته در یک مصاحبه گفت که دیبالا باید خودش را در زمین نشان دهد و ثابت کند که لایق پیراهن شماره 10 یوونتوس است. اظهارنظری که خشم ستاره آرژانتینی را به دنبال داشت و او در بازی برابر اودینزه شادی گل جنجالی ای از خود نشان داد.

دیبالا دیشب در بازی جام حذفی برابر سامپدوریا نیز برای یووه گلزنی کرد. اریوابِنه قبل از شروع این بازی و در مورد دیبالا به خبرنگاران گفت:« گل دیبالا به اودینزه نتیجه یک حرکت فوق العاده زیبا بود. اشاره او به جایگاه مربوط به من بود؟ متوجهش نشدم و البته من هرگز در مورد این مسائل نظر نمی دهم. گفته بودم که فوریه در مورد تمدید قراردادها حرف خواهیم زد و فقط اینحا بحث دیبالا مطرح نیست. نمی دانم چرا فقط از تمدید قرارداد دیبالا حرف زده می شود. کواردادو، پرین، برناردسکی و دی شیلیو نیز هستند و با همه آنها هم ارتباط خوبی داریم.»

اریوابِنه همچنین شایعات جذب مارسیال و در عوض انتقال موراتا به بارسا را هم تکذیب کرد.