کمیته استیناف پیش از شروع هفته دوم لیگ برتر رای نهایی خود را در خصوص پرونده بازیکن خارجی گل گهر صادر خواهد کرد.

زمان صدور رای پرونده گل گهر مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جلسه نهایی این پرونده فردا با حضور همه اعضای کمیته استیناف برگزار می شود و به نظر می رسد در پایان این جلسه رای مربوط به این پرونده از سوی اعضای این کمیته انشاء خواهد شد. الباته امضای رای توسط دبیر کل و ابلاغ آن به سازمان لیگ ممکن است چند روزی زمان ببرد اما به طور حتم رای این پرونده با نشستی که فردا در کمیته استیناف برگزار می شود مشخص خواهد شد.  در این پرونده کمیته انضباطی 7 امتیاز از تیم گل گهر کسر و 3 امتیاز به تیم های استقلال – پیکان و سپاهان اهداء کرد. بعد از اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی هر دو طرف پرونده دفاعیات جدیدی را به کمیته استیناف ارایه دادند. 

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف با تایید این خبر گفت: فردا جلسه‌ای داریم و اگربه جمع بندی نهایی برسیم ممکن است رای بدهیم. البته پرونده‌های دیگری را هم بررسی می‌کنیم اما بیشتر وقتمان مربوط به پرونده گل گهر است.

او هم چنین پیرامون شایعاتی که وجود دارد و اینکه برخی گفته اند کمیته استیناف برای تغییر رای تحت فشار قرار گرفته است این چنین توضیح داد: کسی جرات ندارد ما را تحت فشار قرار بدهد و زیر بار فشارها نمی‌رویم. ضمن اینکه هیچ کس چنین کاری نکرده، اگر اعلام رای طولانی شده به خاطر این است که پرونده خاص و حساسی داریم که تمامی ابعاد آن باید بررسی شوند.