باشگاه استقلال شب گذشته با ارسال توئیتی، نسبت به صحبت های محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر واکنش نشان داد.

اظهارنظر میثاقی و یک جنجال شبانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی به اعلام رأی نهایی کمیته استیناف درخصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر باقی نمانده است. موضوعی که در برنامه شب گذشته فوتبال برتر نیز در مورد آن صحبت شد که البته گفته های محمدحسین میثاقی به مذاق استقلالی ها خوش نیامد.

میثاقی شب گذشته در قسمتی از این برنامه به زمان صدور رأی اشاره کرد و گفت: امروز آخرین جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده گل گهر سیرجان و کسر امتیاز از این تیم برگزار خواهد شد. نمی دانم چه زمانی به جمع بندی خواهند رسید اما این رأی احتمالا امروز اعلام می شود و حس می کنم که رأی متفاوتی است نسبت به رأی کمیته انضباطی. حالا باید صبر کنیم ببینیم نظر آقای صالحی و همکارانش چیست.

همین گفته های مجری فوتبال برتر باعث واکنش آبی ها شد. اکانت رسمی این باشگاه استقلال با ارسال توئیتی شبانه نوشت: مجری برنامه فوتبال برتر: «احساس می‌کنم رأی کمیته استیناف برای پرونده بازیکن گل‌گهر متفاوت با رأی کمیته‌انضباطی خواهد بود» آقای میثاقی احساس می‌کنی یا خبر داری؟ احساس نمی‌کنی که شب قبل از صدور رأی استیناف نباید فضاسازی کنی؟

پس از این توئیت بود که میثاقی در همان برنامه فوتبال برتر مجدد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او با خنده گفت: راجع به رأی این پرونده بگویم که من احساس می کنم رأی کمیته استیناف دقیقا همان رأی کمیته انضباطی است. این رأی امروز اعلام می شود و ممکن است فرد دیگری حس کند که فرقی نمی کند.

 

میثاقی با لبخند صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: کلی قاضی باتجربه در کمیته های انضباطی و استیناف حضور دارند که پرونده را بررسی می کنند. کمیته انضباطی دلایل خودش را دارد و استیناف نیز دلایل خودش را. استیناف هر رأی صادر کند باید بیاید و دلیل رأی را توضیح دهد. باشگاه های دست به توئیت... من احساس می کنم که کمیته استیناف دقیقا همان رأی کمیته انضباطی را تأیید خواهد کرد. حالا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در پایان گفت: من فکر می کنم رأی تأیید شود. کس دیگری ممکن است فکر کند تأیید نمی شود. هر کسی می تواند احساس خاص خودش را داشته باشد. استقلال، پیکان و سپاهان دوست دارند رأی کمیته انضباطی تأیید شود و گل گهر دوست دارد این اتفاق رخ ندهد. قاضی رأی می دهد و کسانی که آنجا کار می کنند، هم در امر قضاوت و هم مسائل فوتبالی باتجربه هستند. من هر دو احساس را عرض کردم. هر رأی صادر شود، باید روی آن توضیح دهند و دقیق بگویند که چرا رأی کمیته انضباطی را نقض کرده اند؟ کدام ماده اش مشکل داشته است؟ اگر هم تأیید شود، بگویند چرا تأیید شده؟ دلایلش را ریز به ریز بگویند. دوستان برنامه را تا آخر ببینند بعد توئیت ها را شروع کنند.

بنا بر آن چیزی که مدیررسانه ای استقلال ادعا کرده، قرار بوده که یکی از افراد این باشگاه روی خط برنامه برود که این اتفاق رخ نداد و باعث گلایه باشگاه از این برنامه شده است.

امروز ظهر جلسه کمیته استیناف برای صدور رأی این پرونده جنجالی برگزار می شود. حکمی که تمام فوتبال ایران متوجه آن خواهند شد. پیش از این، کمیته انضباطی دیدارهای گل گهر برابر استقلال، پیکان و سپاهان را با نتیجه 3 بر صفر به سود این سه تیم اعلام کرده بود.