ساره بیات عکسی با پدرش منتشر کرده است که نظر کاربان را به خود جلب کرده است

عکس ساره بیات با همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساره بیات عکسی با پدرش منتشر کرده است که نظر کاربان را به خود جلب کرده است. ساره بیات بازیگر  سینما و تلویزیون ایران است. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌ است. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. ساره بیات با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. ساره بیات در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه را دریافت کرد.

ساره بیات

چهره شکسته “ساره بیات” در اولین سالگرد ازدواجش

ساره بیات تصویری را از خود به همراه همسرش با چهره ای شکسته در اولین سالگرد ازدواجش منتشر کرد. ساره بیات بازیگر مطرحی که به تازگی با علیرضا افکاری آهنگساز معروف ازدواج کرده است تصویری دونفره را در سالگرد ازدواجشان منتشر کرد.

سالگرد ازدواج ساره بیات

ساره بیات با اصغر فرهادی سوپراستار شد. بررسی ها نشان می دهد که شهاب حسینی، امیر جدیدی، پیمان معادی و ساره بیات جمعی از سوپراستارهایی هستند که در فیلم‌های گوناگون طعم همکاری با اصغر فرهادی را چشیده‌اند.برخی از این بازیگران مثل سحر دولتشاهی با آثار اصغر فرهادی معرفی و شناخته شدند و برخی دیگر مانند ساره بیات و امیر جدیدی وجوه دیگری از بازیشان به نمایش درآمد و حالا تبدیل به بازیگرانی شدند که شهرت دارند.اما برخی از آن‌ها مانند پیمان معادی و شهاب حسینی در سطح بین المللی هم به شهرت رسیدند.

سال های فعالیت:1380 تا کنون

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد.او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. 

سابقه هنری ساره بیات

ساره بیات در سال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.

ساره بیات

ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن درام شد، در این مطلب می‌توانید عکس ساره بیات را در این جشن و به هنگام دریافت جایزه‌اش مشاهده کنید. ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) است.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند.او در سال ۱۳۸۶ نیز با فیلم مقلد شیطان در کنار کامبیز دیرباز و شقایق فراهانی اولین تجربه سینمایی اش را به دست آورد.

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات

شاگرد اول کلاس

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

ساره بیات