ارلینگ هالند، ستاره تیم ملی نروژ، همچنان به صحبت‌هایی که درباره بروسیا دورتموند مطرح کرده بود تاکید دارد.

هالند: حرفم درباره دورتموند را پس نمی‌گیرم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از پیوستن به دورتموند به یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شده است.

قرارداد این بازیکن با باشگاه دورتموند تا ژوئن 2024 ادامه دارد اما بند فسخی در این قرارداد وجود دارد که باعث می‌شود هر تیمی از تابستان سال آینده با پرداخت مبلغ 75 میلیون یورو قادر به خرید او باشد.

به همین دلیل بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی شرایط این مهاجم هستند تا پیشنهادی را برای جذب این بازیکن به مینو رایولا، مدیربرنامه او، ارائه دهند.

هالند چند روز قبل مدعی شده بود که مدیران دورتموند او را تحت فشار قرار داده‌اند تا هرچه سریع‌تر تصمیمش را بگیرد، موضوعی که از سوی مدیر و قائم مقام این باشگاه آلمانی قویا تکذیب شد.

هالند درباره این موضوع به اسکای اسپورت گفت:« من واقعا نمی‌خواهم خیلی در این باره حرف بزنم اما فکر کردم که زمان آن رسیده تا من هم چیزی بگویم. بسیاری از افراد دیگر در حال صحبت بودند. حالا نمی‌خواهم بیشتر از این چیزی بگویم، داستان همانی بود که مطرح کردم و حالا ما باید از این موضوع عبور کنیم.»

 

این بازیکن موفق شده در 79 بازی که با پیراهن دورتموند انجام داده 80 گل به ثمر برساند اما همچنان در تلاش است تا عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

او در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم می‌توانم از هر نظر بهتر شوم. اگر شما می‌گوید که من در زدن ضربات پایانی خوب هستم، باید بگویم که می‌توانم بهتر شوم. می‌توانم سریع‌تر شوم پس باید از این نظر هم پیشرفت کنم. می‌توانم قوی‌تر باشم، پس باید از این جهت هم پیشرفت کنم.»

هالند درباره یکی از جدی‌ترین اهدافش اضافه کرد:« اما اگر فقط قرار باشد یک مورد را بهبود ببخشم، این است که مصدوم نشوم چون اگر مصدوم نشوم در بازی‌های بیشتری حضور خواهم داشتم و می‌توانم بهتر ظاهر شوم. اگر از من بپرسید که هدفم برای سال 2022 چیست، این است که مصدوم نشوم و هدفم تا پایان دوران فوتبالم همین است. این نکته اصلی است.»

هالند همچنین درباره روند بهبود و درمان مصدومیتی که از ناحیه ماهیچه داشت گفت:« همه چیز خوب پیش می‌رود. من به خوبی تمرین می‌کنم و خیلی زود بار دیگر برخواهم گشت.»