هریت رابسون، نامزد میسون گرین وود تصاویری عجیبی از خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

باورنکردنی؛ ستاره یونایتد نامزد خود را بدجور کتک زد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم تعدد گزینه‌های هجومی باکیفیت و مشهور در خط حمله منچستریونایتد در فصل جاری، میسون گرین وود، ستاره جوان و انگلیسی این تیم در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشته و بارها فرصت درخشش در لباس این تیم را پیدا کرده است. اما به نظر می‌رسد خارج از مستطیل سبز، میسون گرین وود انسانی خشن و تندخو بوده است.

هربت رابسون، نامزد این ستاره جوان امروز تصاویری ناراحت کننده و دردناک از خود با این کپشن منتشر کرد: "تقدیم به همه افرادی که می‌خواهند بدانند میسون گرین وود با من چه کاری انجام می‌دهد."

به نظر صورت هریت رابسون با ضربات میسون گرین وود خونی شده و البته تصاویری از کبودی بدن او نیز در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. هنوز دلیل این خشونت و البته حتی خود این خبر هم تایید نشده، اما در صورتی‌که هریت رابسون بتواند اتهام کتک خوردن از میسون گرین وود را ثابت کند، احتمالا روزهای دشواری در انتظار این ستاره جوان خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که اغلب هواداران منچستریونایتد نیز این عملکرد بازیکن جوان تیم مورد علاقه خود را محکوم کرده و خواهان برخورد با میسون گرین وود در صورت اثبات این رفتار خشونت آمیز شده‌اند. هم‌چنین به نظر می‌رسد یک فایل صوتی منتسب به میسون گرین وود نیز منتشر شده که در واقع ثابت می‌کند او مرتکب چنین رفتار خشنی شده است. هنوز اتحادیه فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد به این اخبار عجیب واکنشی نشان نداده‌اند.