اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان مدعی شد قصد دارد در این باشگاه فاتح عناوین قهرمانی فراوانی شود.

سریع پیشنهاد میلان را قبول کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر همیشه اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال اولیویه ژیرو به لیگ ایتالیا وجود داشت و این مهاجم باتجربه و فرانسوی در نهایت در تابستان سال گذشته به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد. اولیویه ژیرو در مصاحبه ای مدعی شد تطابق یافتن با شرایط باشگاه جدید برای او آسان بوده و این بازیکن خیلی سریع برای انتقال به میلان پاسخ مثبت داده است.

اولیویه ژیرو گفت: "ارتباط با دیگران در باشگاه میلان برای من آسان بود، زیرا به لطف اصالت مادربزرگم کمی زبان ایتالیایی می دانستم و این مهم بود. البته این که چندین بازیکن میلان نیز فرانسوی صحبت می‌کنند به ادغام من در این کمک کرد. من برخی از بازیکنان میلان را می‌شناختم و در نهایت آنچه سرمربی از من در زمین می‌خواهد برای من خیلی پیچیده نیست، زیرا می‌دانم استفانو پیولی از من چه انتظاری دارد و چه کاری باید انجام دهم.

انتقال به میلان؟ من خیلی سریع پیشنهاد این باشگاه را پذیرفتم. حضور در لباس روسونری برای من مانند یک آزمون بود. من با مدیرین میلان یعنی ماسارا و پائولومالدینی صحبت کردم و بلافاصله متوجه شدم که آنها به دنبال من هستند. آنها با صحبت هایی که به من داشتتند بلافاصله مرا متقاعد کردند. البته مسئله اصلی تطبیق یافتن با عملکرد داوران استف زیرا آنها در لیگ ایتالیا نسبت به انگلیس، هنگام برخوردهای ساده تر در زمین هم سوت زده و خطا می گیرند. اما من می خواهم در ترکیب میلان برنده عناوین زیاده شده و در لیگ ایتالیا به روزهای اوج خودم بازگردم."