با تایید مائوریسیو پوچتینو، لیونل مسی می تواند در دیدار برابر نیس در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن قرار بگیرد.

پوچتینو تایید کرد؛ طلسم‌مسی در ۲۰۲۲ شکسته‌می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه تیم ملی آرژانتین اخیراً صعود خود به جام جهانی قطر را قطعی کرده بود، لیونل اسکالونی از لیونل مسی برای حضور در بازی‌های ملی این ماه دعوت نکرد و او در فرانسه باقی ماند تا به ریکاوری خود برای حضور قدرتمند در ادامه فصل ادامه دهد. حالا به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی آسیب دیدگی خود را به شکل کامل پشت سر گذاشته و می‌تواند در دیدار برابر نیس به میدان برود.

پاری سن ژرمن فرداشب در جام حذفی فرانسه به مصاف نیس خواهد رفت. مائوریسیو پوچتینو درباره احتمال حضور لیونل مسی در این مسابقه گفت: "مسی؟ او  این هفته خوب تمرین کرد و همه ما راضی هستیم. او در بازی قبلی 30 در ضمن به میدان رفت و حالا می‌تواند از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. مسی برای حضور در ترکیب اصلی آمده است."

 

در صورت حضور لیونل مسی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل نیس، او برای اولین بار در سال جدید میلادی این اتفاق را تجربه خواهد کرد. آخرین بار در دسامبر 2021 و در جریان دیدار برابر لوریان بود که فوق ستاره آرژانتینی از ابتدا در ترکیب PSG قرار گرفت و حالا با توجه به تایید مائوریسیو پوچتینو به نظر می‌رسد که طلسم این بازیکن در 2022 به زودی شکسته می‌شود.