کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید مدعی شد ملاک تعیین برنده جایزه توپ طلا هر سال عوض می شود.

طعنه بزرگ بنزما؛ توپ طلا؟ ملاک هر سال عوض می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در سال 2021 عملکرد درخشانی داشته و بارها موفق به گلزنی در لباس رئال مادرید و البته تیم ملی فرانسه شد. اما در نهایت این ستاره فرانسوی نه در مراسم توپ طلا و نه در بهترین های فیفا نتوانست رتبه اول را از آن خود کند و شاهد تعلق یافتن این جوایز به ترتیب به لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی بود. برخی معتقدند ملاک مشخص و واحدی در مورد اهدای جوایز فردی وجود ندارد و به همین علت ممکن است در برخی سال ها انتخاب بهترین بازیکن عادلانه نباشدد. کریم بنزما نیز این مسئله را تصدیق کرده و البته مدعی شد کسب پیروزی برای او مهم ترین هدف در فوتبال است.

کریم بنزما گفت: "رتبه چهارم، سوم، دوم یا رتبه 30 ... آنچه اهمیت دارد کسب پیروزی در زمین است. به نظر می رسد ملاک اصلی گاهی فتح عناوین قهرمانی و در بعضی مواقع گلزنی های متوالی است و انگار این روند هر سال تغییر می کند. از نظر من جایزه توپ طلا باید به بازیکنی برسد که مسئولیت فراوانی در تیم خود بر دوش داشته، در لحظات دشوار موفق به گلزنی می شود و با لباس تیم خود عناوین قهرمانی را در طول یک سال به دست می آورد.

شانس من برای برنده شدن توپ طلا در سال 2022؟ چرا که نه؟ ما می‌توانیم این جایزه را به عنوان یک هدف تعیین کنیم، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهتر از فصل گذشته بازی کرده و بازیکنی موثرتر باشم.