اعضای تیم فوتبال پیکان این روزها دور از هیاهوهای نقل و انتقالاتی خود را آماده مسابقه با استقلال می‌کنند.

آقامجتبی با پیکان جوانانش زندگی می‌کند!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران در یکی دو سال گذشته به باشگاهی تبدیل شده که با سرمایه گذاری در فوتبال پایه توانسته بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند. خودروسازان ضمن معرفی جوانان آینده دار به فوتبال ایران، از این نفرات درآمدزایی نیز می‌کنند و آخرین نمونه این اتفاق را در انتقال علیرضا کوشکی به فولاد خوزستان شاهد بودیم که هفته گذشته رخ داد.

اگرچه ممکن است جدایی کوشکی به عنوان یکی از نفرات اصلی پیکان در نیم فصل اول مشکلاتی را ایجاد کند اما اتفاق ویژه برای خودروسازان لیگ برتر در اختیار داشتن جوانان بااستعداد پرتعداد دیگر در ترکیب تیم شان است. 

 

پیکان امسال با حمایت‌های اکبر محمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه و البته جسارتی که مجتبی حسینی در استفاده از بازیکنان جوان نشان داده، با ترکیبی کاملا جوان در لیگ برتر حاضر شده است و به نظر می‌رسد این روند برای آنها ادامه‌دار باشد.

حسینی که همواره از کار کردن با نفرات جوان لذت برده است، این روزها تمرینات پیکان را در شرایطی زیر نظر گرفته که تیمش باید بعد از تعطیلات در روز 19 بهمن ماه در جام حذفی مقابل استقلال قرار بگیرد. در شرایطی که اکثر تیم های لیگ برتری در هیاهوی نقل و انتقالات قرار دارند، حسینی بدون توجه به این حواشی به کار کردن با جوانان پیکان ادامه می‌دهد.

او حالا امید دارد کاری که از ابتدای فصل شروع کرده و تاکنون نتیجه هم داده، در نیم فصل دوم هم به بار بنشیند و روند خوب پیکان در لیگ برتر و جام حذفی ادامه پیدا کند؛ کاری که قطعا دشواری های خاص خود را دارد.