میسون گرین‌وود، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، به دلیل حواشی رخ داده توسط پلیس دستگیر شد.

شوک بزرگ؛ ستاره منچستریونایتد دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه ، میسون گرین وود، ستاره منچستریونایتد، به اتهام تجاوز برای تحقیقات بیشتر پلیس در حال انجام در مورد اتهامات مطرح شده در رسانه های اجتماعی امروز بعد از ظهر دستگیر شد. 

این بازیکن 20 ساله، ملی پوش انگلیسی  توسط باشگاهش هم محروم شده  و همچنان در بازداشت پلیس با ادامه تحقیقات به سر می برد. 

این اقدام به دنبال  به اشتراک گذاشته شدن پستی در اینستاگرام که حاوی تصاویر و ویدئوهایی است که نشان می دهد زن جوانی با جراحات متعددی از جمله بریدگی خونین دهان و کبودی هراسان به دوربین خیره شده است. این زن همچنین یک کلیپ صوتی دلخراش را به اشتراک گذاشت که در آن مردی در حال تهدید یک زن شنیده می شود.

این پست ها صبح امروز در صفحه اینستاگرام این زن قابل مشاهده بود اما خیلی زود حذف شد.

 

سخنگوی پلیس گفت: "پلیس  منچستر اوایل امروز (یکشنبه 30 ژانویه) از طریق تصاویر و ویدئوهای رسانه های اجتماعی آنلاین  ( توسط یک زن که گزارش حوادث خشونت فیزیکی را منتشر کرده بود)،از این اتفاق مطلع شد. تحقیقات آغاز شد و پس از بررسی‌ها می‌توان تأیید کرد که مردی حدوداً 20 ساله به ظن تجاوز و تجاوز دستگیر شده است.او همچنان برای بازجویی در بازداشت به سر می برد. استعلام ها ادامه دارد.

در این شرایط باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد از این اتهامات آگاه است . این درخالیست که در حالی که نایکی، اسپانسر گرین‌وود گفت که این شرکت "عمیقا نگران است" و "به نظارت بر وضعیت ادامه خواهد داد".

یونایتد اعلام کرده  تا زمانی که حقایق مشخص نشود، اظهار نظر دیگری نخواهد کرد و ادامه افزوده است: منچستریونایتد هیچ گونه خشونتی را نمی پذیرد. 

سپس در بیانیه ای به روز شده امروز بعد از ظهر آمده است: "میسون گرین وود تا اطلاع ثانوی به تمرینات یا مسابقات باز نخواهد گشت."

امروز افسران پلیس از خانه خانواده این زن بازدید کردند، جایی که پدرش گفت که آنها از این افشاگری‌ها ویران شده‌اند.

این مهاجم هنوز یک شاگرد مدرسه‌ای بود که به جوانترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد در لیگ قهرمانان تبدیل شد و اولین بازی خود را مقابل PSG در سن 17 سالگی انجام داد.او که «بچه شگفت‌انگیز جدید» یونایتد لقب گرفت، در سال 2020 وارد ترکیب اصلی تیم شد و قبل از اینکه فوتبال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شود، ده گل به ثمر رساند. 

در مجموع، گرین‌وود در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها در این فصل 6 گل و دو پاس گل برای یونایتد به ثبت رسانده است.او کار خود را از آکادمی یونایتد آغاز کرده و یک بار هم برای تیم ملی انگلیس بازی کرده است.

توییتر هواداری منچستر امروز بعداز ظهر اعلام کرد : "اکنون باشگاه  تایید کرده است که میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی به تمرینات یا بازی‌ها بازنخواهد گشت. باید به طور کامل از تصمیم باشگاه در این زمینه حمایت کرد.