جریمه تردد شبانه در تهران 200 هزار تومان است.

جریمه تردد شبانه اعلام شد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از  جریمه  200 هزار تومانی تردد های شبانه خودرو ها خبر داد و گفت: بر خلاف تصور اشتباه برخی شهروندان ، دوربین های پلیس درمحدودیت های عدم تردد در طرح شبانه فعال است و برابر اعلام ستاد ملی کرونا این محدوده ها را کامل رصد می کنند.

سرهنگ "علی همه خانی" در خصوص  ترددهای شبانه  و جریمه ورود به این طرح بیان داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه ها در طرح ورود به محدودیت های  کرونا  یی شبانه ، این دوربین ها از همان روز های اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده ها می شوند را مورد اعمال قانون قرار می دهند .

وی ادامه داد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و از آغاز و اجرای طرح ممنوعیت های تردد در سطح شهر تهران تا کنون تعداد 620 هزار خودرو توسط دوربین ها مورد اعمال قانون قرار گرفته اند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در همین خصوص و در فروردین ماه امسال 25 هزار و 689 مورد تخلف پلاک اعم از " تخلف مخدوشی و پوشش پلاک " مورد اعمال قانون قرار گرفته اند و نیز 2 هزار و 147 خودرو هم توقیف شده اند .

وی افزود : برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یکسال را برای متخلفان در پی دارد .

سرهنگ همه خانی از رانندگان تهرانی خواست: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا ، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنید.