فردا | یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: هر کسی امروز می خواهد 6 ماه نخست دولت آقای رئیسی را ارزیابی کند، حتما باید آثار به جامانده از بی تدبیری های آقای روحانی و همکارانش را نیز در نظر بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دولت سیدابراهیم رئیسی یک هشتم عمر قانونی خود را پشت سر گذاشت و حالا برخی معتقدند می توان بهتر این دولت را قضاوت کرد.

حبیب الله بور بور در گفتگو با فردا درباره عملکرد 6 ماه نخست دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: در طول 8 سال ریاست جمهوری آقای روحانی، مسیر حرکت دولت از ریل انقلاب خارج شد بنابراین موفقیت آقای رئیسی دیده نمی شود.  

وی افزود: یک هشتم دوره عمر دولت سیزدهم تمام شده است، اگر این دولت بتواند در مدت 3.5 سال باقی مانده برای پیمودن مسیرهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از نیروهای پخته تر استفاده کند، شاید بتواند دولت را دوباره در مسیر اصلی انقلاب قرار دهد.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: هم اکنون بر اثر تورمی که در دولت قبل به وجود آمد و پول ملی بی ارزش شد، هر روز در یک گوشه ای اعتصاب و تجمع اعتراضی را مشاهده می کنیم که مربوط به الان نیست بلکه به عملکرد دولت گذشته بر می گردد.

این فعال سیاسی ادامه داد: هر کسی امروز می خواهد 6 ماه نخست دولت آقای رئیسی را ارزیابی کند، حتما باید آثار به جامانده از بی تدبیری های آقای روحانی و همکارانش را نیز در نظر بگیرد. دولت گذشته بسیار ضعیف و ناکارآمد بود و دنبال کار هم نبود و نهایتا این وضعیتی شد که الان شاهدش هستیم.