ستاره گابنی جدید بارسلونا بی تاب اولین بازی در نوکمپ است و از این انتقال احساس غرور می کند.

اولین واکنش اوبامیانگ پس از پیوستن به بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا که در ساعت پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با پی‌یر امریک اوبامیانگ قرارداد امضا کرده بود، سرانجام امروز به طور رسمی از این مهاجم گابنی رونمایی کرد. بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، این مهاجم گابنی با امضای قراردادی سه و نیم ساله خود را تا سال 2025 به آبی‌واناری‌ها متعهد کرده است.

اوبامیانگ که قراردادش شب گذشته به طور رسمی توسط آرسنال فسخ شد، در قراردادش با باشگاه بارسلونا بند فسخ 100 میلیون یورویی وجود دارد و در کنار این بندی گنجانده شده است که او می‌تواند در تاریخ 30 ژوئن 2023 به صورت توافقی از این تیم جدا شود. گفته می‌شود شماره پیراهن «25» بارسا هم به این مهاجم گابنی خواهد رسید.

 

اوباماینگ که مادرش اسپانیایی است، در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به بارسلونا و در حالی که اسپانیایی را کامل و بدون مشکل صحبت می کرد، گفت:« بسیار خوشحالم که به بارسا ملحق شدم. بی‌تاب تمرین و شروع کار با هم تیمی هایم هستم و باید بگویم که روز پایانی نقل و انتقالات برایم بسیار طولانی گذشت. در نهایت خوشحالم که مشکلات حل شد و توانستم با بارسا قرارداد ببندم. انگیزه بالایی برای اولین بازی با پیراهن بارسلونا دارم.»

اوبامیانگ ادامه داد:« بارسا یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و برایم افتخاری است که پیراهن آن را به تن خواهم کرد. به همین دلیل است که اینجا هستم و به بارسلونا پیوستم. تجربه بازی در لیگ های فرانسه، آلمان و انگلیس را دارم و امیدوارم بتوانم به بارسا در راه کسب موفقیت کمک کنم.»