فولاد خوزستان برای شکل‌دهی تیمی قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به جذب دو ستاره دیگر طبق نیاز جواد نکونام کرد.

شام آخر سعادت در فولاد؛ دفاع راست ملی در استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه پنجره نقل و انتقالات فولاد در ابتدای فصل بسته ماند و این تیم موفق به حضور در بازار جذب بازیکن نشد، اکنون با برطرف شدن موانع آنها که یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند، پنجمین بازیکن مدنظر خود را نیز جذب کردند.

فولاد خوزستان که فصل گذشته با جواد نکونام موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شده بود، فصل را با مشکلات بزرگی استارت زد اما اکنون آنها در حال طی کردن مسیری هستند که طبق چشم‌انداز جواد نکونام احتمالا بار دیگر سرخ‌های اهوازی را در جاده موفقیت قرار دهد. نکونام که به واسطه مشکلات شکل گرفته، بعد از دستیابی به قهرمانی حذفی اقدام به ترک باشگاه کرده بود تا انها عبدالله ویسی را روی نیمکت خود ببینند، در بازگشت دوباره به خوزستان در حال شکل‌دهی تیمی قدرتمند برای نزدیک شدن به اهدافش است. آنها در کنار سپاهان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند که استقلال و پرسپولیس را حذف شده در آن می‌بینند.

اکنون نکونام که نمی‌خواهد همانند فصل گذشته حذف شده زودهنگام از این رقابت‌ها لقب گیرد، به دنبال تقویت و برطرف کردن نقاط ضعف تیمش است.

آنها در گام اول علیرضا کوشکی را از چنگ دیگر رقبا خارج کردند و به خدمت گرفتند. جذب شهاب گردان برای حل مشکل در خط دروازه دومین گام نقل و انتقالاتی آنها بود و در ادامه به سراغ محمدرضا خلعتبری مهاجم باتجربه سپاهان رفتند که سابقه ملی‌پوش بودن و حضور چند باره در لیگ قهرمانان باعث بالا رفتن بار تجربه این تیم خواهد شد. 

اکنون اما آنها با جذب دو بازیکن از اردوگاه استقلال، بزرگترین پاتک را به بازار نقل و انتقالاتی زده اند تا تیمی پیش‌رو در پنجره زمستانی لقب گیرند. نکونام که همواره علاقه خاصی به سبک بازی آرش رضاوند داشت در نهایت او را به تور انداخت و جذب تیمش کرد. عارف آقاسی مدافع ملی‌پوش استقلال نیز دیگر هدف زمستانی فولاد بود که این اقدام آنها نیز با موفقیت به سرانجام رسید.

در شرایطی که بحث معاوضه صالح حردانی با رضاوند و آقاسی طی هفته اخیر به اوج خود رسیده بود و در چند مرحله تا اجرایی شدن نیز پیش رفته بود، اکنون با جذب دو ستاره آبی‌پوش توسط فولاد خوزستان باید این انتقال را نهایی تصور کرد. صالح حردانی امروز با حضور در اردوی فولاد خوزستان ناهار را در کنار هم‌تیمی‌های خود صرف کرد و در ادامه با آنها خداحافظی کرده و اردوی شاگردان نکونام را ترک کرد. اتفاقی که باید آن را در راستای انتقال رضاوند و آقاسی عنوان کرد و به زودی انتظار خبر مربوط به استقلالی شدن حردانی را کشید.

حضور آرش رضاوند در اردوی فولاد خوزستان