ستاره خط حمله فوتبال ایران که 2 گل سرنوشت‌ساز را در ایام فیفادی به ثمر رساند، حالا به پورتو بازگشته تا در لباس تیم باشگاهی خود بدرخشد.

طارمی آماده درخشش در لباس پورتو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" مهدی طارمی بدون‌تردید بهترین ستاره ایران در دو بازی ملی گذشته بود، چرا که طارمی با گلزنی مقابل عراق و امارات هم باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد و هم این‌که توانست دو برد ارزشمند را برای فوتبال ملی ایران رقم بزند.

حالا با پایان یافتن ایام فیفادی، طارمی به پرتغال سفر کرده و خود را آماده حضور در ترکیب پورتو می‌کند؛ ستاره ایرانی به همراه ماتئوس اوریبه و استفان استاکیو خود را به اردوی تیم پورتو رسانده‌اند تا بتوانند در تیم باشگاهی خود نیزز بدرخشند.

تیم فوتبال پورتو فردا در هفته بیست و یکم لیگ پرتغال باید به مصاف آروکا برود، شاگردان کونسیسائو برای حفظ صدرنشینی‌شان و تثبیت موقعیت خود در صدر جدول نیازمند پیروزی مقابل حریف خود هستند و حضور طارمی در ترکیب پورتو از این حیث اهمیت دارد.

 

ضمن آن‌که نبرد فردای پورتو، اولین مسابقه بعد از جدایی لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی پورتو به مقصد لیورپول است و غیبت این بازیکن کلیدی می‌تواند نقش مهدی طارمی را در ترکیب پورتو پررنگ‌تر از گذشته کند؛ باید دید طارمی که بعد از دیاز با 11 گل برترین گلزن پورتو در این فصل بوده، در مسابقه فردا چه نمایشی از خود به جای می‌گذارد و آیا موفق به حفظ روند گلزنی‌های خود بعد از تیم ملی در لباس پورتو خواهد بود یا خیر.