بازیکن ازبکستانی جدید استقلال از بازی با ذوب‌آهن می‌تواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

استارت خارجی جدید استقلال بازهم جلوی ذوب‌آهن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عزیزبک آمانوف بازیکن 24 ساله ازبکستانی است که با مسئولان باشگاه استقلال به توافق اولیه رسیده و امروز وارد ایران می‌شود. آمانوف قرار است صبح روز دوشنبه در تست های پزشکی حضور یابد تا در صورت موفقیت در این تست ها قراردادش را با باشگاه به طور رسمی امضا کند.

با توجه به اینکه آبی ها عصر روز سه‌شنبه مقابل پیکان در جام حذفی باید قرار بگیرند و مراحل ثبت قرارداد آمانوف و صدور کارت بازی اش کمی زمان‌بر است،‌این ستاره ازبکستانی به احتمال فراوان به مسابقه با پیکان نمی‌رسد و اولین حضورش در ترکیب آبی پوشان به دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر موکول می‌شود.

نکته قابل توجه این است که استقلال یکبار دیگر برای اولین بار خارجی جدید خود را مقابل ذوب‌آهن بازی می‌دهد. در دور رفت وقتی کوین یامگا به استقلال پیوست او مقابل ذوب‌آهن در اصفهان اولین بازی اش را انجام داد و در همان نخستین حضور درخشش فوق العاده ای داشت و در جریان برتری دو بر صفر آبی پوشان دو گل تیمش را به ثمر رساند.

حالا درباره آمانوف نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد؛ این بازیکن ازبکستانی نیز اولین حضورش در لیگ ایران را به احتمال فراوان مقابل ذوب‌آهن تجربه خواهد کرد. بازیکنی که تعاریف زیادی درباره سبک بازی اش انجام شده، مقابل ذوب‌آهن احتمالا با صلاحدید فرهاد مجیدی بازی خواهد کردو باید دید چه عملکردی خواهد داشت.

با حضور آمانوف در استقلال به احتمال فراوان مجیدی از او به عنوان یکی از نفرات مثلث سه نفره تیمش در خط حمله در کنار یامگا و رودی ژستد استفاده خواهد کرد.