نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که هر گونه توافقی با تهران در وین باعث می شود به توانایی مقابله با برنامه هسته ای ایران آسیب وارد شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باز هم درباره مذاکرات وین لفاظی کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که هر گونه توافقی با تهران در وین باعث می شود به توانایی مقابله با برنامه هسته ای ایران آسیب وارد شود.

به گزارش جروزالیم پست، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و در ادامه لفاظی های همیشگی خود درباره مذاکرات وین، مدعی شد توافق هسته ای ایران که قدرت های جهانی در وین در حال مذاکره درباره آن هستند، جلوگیری از ایران هسته ای را دشوارتر می کند.

وی ادعاهای بی اساس خود را اینگونه ادامه داد: ایران مهمترین تهدید برای اسرائیل است. ما به عنوان کابینه مسئول مقابله با تهدید هسته‌ای ایران هستیم و آنچه را در مذاکرات وین در حال وقوع است، از نزدیک دنبال می‌کنیم.

وی همچنین در ادامه لفاظی خود مدعی شد که این توافق و آنچه به نظر می رسد از شرایط آن باشد، به توانایی مقابله با برنامه هسته ای ایران آسیب می زند.

بنت ادامه داد: هر کسی بر این گمان است که توافق موجب افزایش ثبات خواهد بود، در اشتباه است. این مسئله موقتا غنی سازی را به تعویق می اندازد اما همه ما در منطقه تاوانی سنگین و عظیم بابت آن خواهیم داد.

وی پیشتر نیز مدعی شده بود که فارغ از اینکه توافقی در وین حاصل شود یا خیر، این رژیم راهبرد خود را در تقابل با ایران ادامه خواهد داد.

لفاظی های بنت و تاخت و تازش به برنامه صلح آمیز هسته ای ایران پس از آن صورت می گیرد که به اذعان اکثر طرف های حاضر در مذاکرات و همچنین مقام های ارشد کشورهای مربوطه، مذاکرات در مسیر صحیحی پیش می رود.

البته همانطور که از لفاظی های نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و اسلاف وی نیز بر می آید، هدف این رژیم مقابله با حق مسلم ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای است لذا در هر دوره ای از هر گونه کارشکنی و اقدامات تروریستی و شرورانه در این زمینه کوتاهی نمی نماید.