مهاجم مدنظر پرسپولیس به شکل تلویحی از پایان مذاکرات دو باشگاه برای انتقال به تهران خبر داد و آن را به پایان فصل موکول کرد.

بزرگ: پیشنهاد پرسپولیس؟ پایان فصل مشخص می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ درباره دیدار تدارکاتی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بازی امروز مقابل مس رفسنجان جهت آماده سازی بود. بازی پرفشار و خوبی بود. هر دو تیم از نظر فنی توانستند کاری که دنبال می کردند را به دست بیاورند. 

مهاجم نفت آبادان درباره مشکلات مالی این باشگاه در طول نیم فصل اول گفت: شرایط خوبی داریم و الان مشکلات تا حد زیادی توسط مدیران حل شده است. آماده بازی با تراکتور می شویم و انشاالله پرقدرت در این جدال ظاهر شویم. 

شروین درباره عملکردش در نیم فصل اول گفت: خدا را شکر توانستم که عملکرد خوبی داشته باشم. تلاش زیادی داشتم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و لطف خدا بود که انتظارات را برآورده کردم. 

وی درباره پیشنهاداتی که دارد و اینکه برای حضور در پرسپولیس حتی در سازمان لیگ نیز حضور یافته بود تا به دنبال راهی برای فسخ باشد گفت: طی صحبت هایی که شده بود اصلا قرار نبود رسانه ای بشود. من هم زیاد اهل مصاحبه و بازارگرمی نیستم. نامه ای به باشگاه زدند و باعث افتخار است که از یکی از بهترین های ایران پیشنهاد داشتم. من قرارداد داشتم و نشد جدا شوم. راضی هستم اینجا و واقعا لذت می برم. در کنار علی آقا (منصوریان) و هواداران این تیم و حالا ببینیم پایان فصل چه می شود.