دو تیم فوتبال صنعت‌نفت و مس رفسنجان در یک بازی دوستانه به نتیجه تساوی رضایت دادند.

تساوی منصوریان و ربیعی در بازی دوستانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاه تعطیلات نیم فصل و پس از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم، تیم های لیگ برتری خود را برای از سرگیری ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کنند که در این میان، امروز یک دیدار دوستانه نیز در زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این بازی تدارکاتی، تیم های صنعت نفت و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید. در این مسابقه، ابتدا شاهین توکلی بازیکن مس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و حکیم نصاری نیز از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت گلزنی کرد.

در سمت مقابل نیز محمدحسین کریم‌زاده و گادوین منشا از روی نقطه پنالتی موفق به زدن گل های مس شدند تا دیدار دو تیم با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

در این دیدار، محمد اهل شاخه که مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته است، پس از مدت ها توانست برای دقایقی در ترکیب صنعت نفت به میدان برود. حسین بغلانی نیز با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی، برای تیمش به میدان رفت.

مهدی زبیری دیگر بازیکن صنعت نفت است که پس از رهایی از مصدومیت رباط صلیبی، برای تیم منصوریان به میدان رفت. البته نام زبیری در لیست صنعت نفت قرار ندارد ولی احتمال پیوستن او به جمع آبادانی ها زیاد است.

منصوریان در این بازی بازیکنانی مانند محمد طیبی، امید خالدی، محمود مطلق زاده و محمدرضا غبیشاوی را در اختیار نداشت. صنعت نفت در هفته هفدهم باید به مصاف تراکتور برود و مس رفسنجان نیز در مشهد میهمان شهرخودرو خواهد بود.