مارک اوورمارس، مدیر فوتبال باشگاه آژاکس، پس از شایعات مطرح شده در روزهای اخیر از سمتش کناره‌گیری کرد.

کناره‌گیری مدیر سرشناس آژاکس پس از رسوایی اخلاقی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره دوران حضور اوورمارس در باشگاه آژاکس و رفتاری او مطرح شده است.

گفته می‌شود که این وینگر سابق آرسنال، بارسلونا و باشگاه آژاکس در بازه زمانی مشخصی پیام‌های غیراخلاقی برای زنان همکارش ارسال کرده و همین موضوع باعث شد که او تصمیم به کناره‌گیری از سمتش در این تیم بگیرد.

اوورمارس درباره این تصمیم به سایت رسمی باشگاه آژاکس گفت:« من شرمنده هستم. هفته گذشته با اخباری درباره رفتارم و نحوه تاثیرگذاری آن روی دیگران مواجه شدم. متاسفانه متوجه نبودم که با این کار در حال عبور از خطوط قرمز هستم. ناگهان فشار زیادی را روی خودم حس کردم. عذرخواهی می‌کنم.»

این مدیر فوتبال سابق آژاکس درباره تاثیرات رفتارش ادامه داد:« مطمئنا این رفتار برای کسی که در جایگاه من قرار دارد غیرقابل قبول است. حالا متوجه این موضوع شدم اما بسیار دیر است. هیچ چاره دیگری جز ترک آژاکس ندارم. این موضوع تاثیر زیادی روی شرایط خصوصی من داشت. به همین دلیل از همه می‌خواهم که من و خانواده‌ام را به حال خودمان بگذارند.»

اوورمارس نزدیک به 10 سال در جایگاه مدیریت فوتبال باشگاه آژاکس قرار داشت و اخیرا قراردادش با این باشگاه را تا پایان فصل 26-2025 تمدید کرده بود.

لین مایارد، رییس هیئت نظارت آژاکس، درباره این موضوع گفت:« این موقعیتی دراماتیک برای همه کسانی است که به هر نحوی در این شرایط دخیل هستند. این اتفاق برای زنانی که مجبور بودند با آن مواجه شوند نابودکننده بوده است. وقتی این خبر را شنیدیم بلافاصله واکنش نشان دادیم. مارک بهترین مدیر فوتبال آژاکس بوده اما متاسفانه مسیر اشتباهی را در پیش گرفت و منجر به رخ دادن چنین اتفاقاتی شد.»