آسیب‌دیدگی زلاتان فراتر از حد انتظار بوده و هنوز زمان دقیق بازگشت این بازیکن باتجربه به میادین مشخص نیست.

استمرار مصدومیت؛ بازگشت زلاتان به تعویق افتاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، ستاره 40 ساله و سوئدی در دیدار دو هفته قبل میلان مقابل یوونتوس در 23 ژانویه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و این بازیکن از آن زمان هنوز به تمرینات گروهی روسونری بازنگشته است. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ شدیدتر از حد انتظار بوده و این ستاره سوئدی احتمالا دو بازی بعدی میلان مقابل لاتزیو و سمپدوریا را نیز از دست خواهد داد.

کادر پزشکی میلان در حال ارزیابی وضعیت زلاتان هستند، اما سابقه مصدومیت‌های متوالی این بازیکن در ماه‌های اخیر باعث نگرانی باشگاه شده است. زلاتان در این فصل تاکنون 11 بازی در سری‌آ‌ انجام داده و هشت مسابقه را از دست داده است. قرارداد زلاتان با میلان در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و پائولو مالدینی، مدیر فنی این تیم روز شنبه مدعی شد این بازیکن می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر به کار خود در رختکن روسونری ادامه دهد.

البته به نظر می‌رسد مدیران میلان هنوز در مورد آینده زلاتان به جمع‌بندی نرسیده و قصد دارند تصمیم‌گیری قطعی در این خصوص را به پایان فصل موکول کنند. زلاتان در جریان پیروزی مهم و 2-1 میلان مقابل اینتر در دربی دلا‌مادونینا در روز شنبه غایب بود، اما اولیویه ژیرو جایگزین او در ترکیب شده و دو گل تعیین کننده برای روسونری به ثمر رساند تا فاصله آن‌ها با اینتر، با یک بازی بیشتر به یک امتیاز برسد.