آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، معتقد است پورتو در کنار لیورپول و منچسترسیتی بهترین فوتبال اروپا را ارائه می‌دهند.

سیتی، لیورپول و پورتو بهترین فوتبال را بازی می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساکی، سرمربی سابق تیم ایتالیا که با میلان به قهرمانی اروپا رسید از فوتبالی که تیم پورتو بازی می‌کند تمجید کرده و عملکرد شاگردان سرجیو کونسیسائو را در کنار تیم‌هایی نظیر لیورپول و منچسترسیتی قرار داده که در نوع خود قابل توجه است. 

دربی میلان شنبه شب برگزار شد که نهایتاً این شاگردان استفانو پیولی بودند که بر حریف خود غلبه کردند. آریگو ساکی درباره این بازی گفت: "سیمونه اینزاگی و استفانو پیولی دو مربی خوب هستند که باید به سبک بازی‌شان اعتماد داشته باشند و خود را باور کنند. لیورپول، منچسترسیتی و همچنین پورتو نگاه کنید. آنها بهترین فوتبال را در اروپا ارائه می‌دهند." 

گفتنی است پورتو در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا پایین‌تر از تیم های قدرتمند لیورپول و اتلتیکو مادرید در رده سوم قرار گرفت و راهی مسابقات لیگ اروپا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که آنها بالاتر از دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان قرار گرفتند چرا که میلان در گروه چهارم شد و به طور کامل از دور رقابت‌ها کنار رفت. تیم سرجیو کونسیسائو در لیگ پرتغال نیز با شش امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم صدرنشین بوده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.