جواد امام در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: این حرف‌ها هماهنگ است و نباید به آنها ساده نگاه کرد. به هر حال اینها فقط فحش می‌دهند و این آمادگی را دارند که بیشتر تهمت بزنند و فردا ممکن است هر حرفی را بزنند اما کسی نیست از اینها بپرسد حرف‌هایشان با چه دلیلی مطرح می‌شود.

جواد امام: خاتمی، روحانی، لاریجانی، ناطق و باهنر در آینده تصمیمی مشترک می‌گیرند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، به نقل از سایت خبر سراسری، جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و از نزدیکان سیدمحمدخاتمی، درباره تکرار اتهامات کیهان علیه خاتمی گفت: «کاری در این زمینه نمی‌توان انجام داد و گفتگو نیز فایده ای ندارد چون آن ها یک طرفه تهمت می زنند و یک جریان هستند و به شکل یک ماموریت برای خود تعریف کرده اند و به هیچکس هم پاسخگو نیستند. در این زمینه قبلا شکایت هم شده است.کیهان هم تنها نیست و بنظر من یک پروژه است دیروز روزنامه جوان گزارشی را علیه من با توییت آقای دهباشی کار کرده است که من اوباش را استخدام کرده ام برای سلاخی مخالفین! یا من عضو نهاد های امنیتی بوده ام! مشخص است که این دروغ ها از جای دیگری به این افراد می رسد و آن ها نیز فقط می گویند و هیچ سندی نیز مبنی بر این حرف ها وجود ندارد من هم بار ها گفته ام سند های خود را رو کنید. در فضای مجازی نیز عده ای هستند که آقای دهباشی را نمی شناسند و مطلع نیستند که این حرف ها یک مسیر و ماموریت است».

وی در ادامه نسبت به ماهیت و علت این رفتار ها افزود: «بنظر من این ها نگران بازگشت فضای انتخاباتی قبل هستند و در اردوگاه خودشان به دلیل اختلافات سیاسی و عقیدتی برای اینکه به انسجام برسند تنها کارشان خبر سازی است مثلا میگویند آقای باهنر و ناطق و جهانگیری و روحانی و آقای خاتمی با هم جمع شده اند و دولت سایه تشکیل می دهند و می خواهند القا کنند که اگر منسجم نباشیم این ها برایمان نقشه می‌کشند اما این حرف ها برای فرار از پاسخگویی و سازماندهی مجدد علیه رقبا است اما هیچ جلسه مشترکی بین آقایان خاتمی، روحانی، لاریجانی، ناطق و... رخ نداده است اگرچه ممکن است برخی از این چهره ها جلسات خصوصی داشته باشند اما بصورت جمعی و مشترک میان آقایان خاتمی و باهنر و لاریجانی جلسه ای برگزار نشده است و هیچ نسبت سیاسی هم این افراد با هم پیدا نمی‌کنند شاید در آینده برای صلاح کشور تصمیماتی بگیرند اما چنین ملاقاتی اصلا صورت نگرفته است و این حرف‌ها برای فرار از مسئولیت است».

امام در پایان درباره هماهنگی میان این اتهامات به سایت «خبرسراسری» گفت: «این حرف‌ها هماهنگ است و نباید به آنها ساده نگاه کرد. به هر حال اینها فقط فحش می‌دهند و این آمادگی را دارند که بیشتر تهمت بزنند و فردا ممکن است هر حرفی را بزنند اما کسی نیست از اینها بپرسد حرف‌هایشان با چه دلیلی مطرح می‌شود. وقتی قرار نیست حرف‌هایشان را ثابت کنند هر حرفی را می‌زنند».