طق ادعای رسانه های انگلیسی، چلسی قبول کرده تا دستمزد درخواستی آنتونیو رودیگر را پرداخت کند.

توافق چلسی و رودیگر؛ ستاره آلمانی در آستانه تمدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و ظاهرا این بازیکن تصمیمی برای تمدید قرارداد نیز ندارد.

مذاکرات بین مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن در طول ماه‌های اخیر ادامه داشته اما او حاضر به پذیرش پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیران چلسی نشده است.

چند روز پیش نشریه اتلتیک نوشت که درخواست رودیگر دستمزد 260 هزار یورویی در هفته است و مبلغی هم به عنوان پاداش تمدید طلب کرده است. دو درخواستی که هنوز مورد موافقت سران چلسی قرار نگرفته و به این ترتیب آینده رودیگر در چلسی مبهمتر از همیشه شده است.

در حالی که چلسی در ابوظبی حضور دارد و دیروز در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها توانست الهلال را شکست داده و راهی فینال شود، رسانه های انگلیسی خبر از نزدیک تر شدن مواضع رودیگر و باشگاه لندنی داده اند. به نظر می رسد سران چلسی پذیرفته اند که به این مدافع آلمانی دستمرد 12 میلیون یورویی مدنظرش را پرداخت کنند.

رودیگر معتقد است که این آخرین قرارداد خوب حرفه ای او خواهد بود و این حق را دارد تا رقم موردنظرش را دریافت کند. او به همین دلیل پیشنهاد 8.5 میلیون یورویی چلسی را رد کرده بود. رودیگر مورد توجه رئال، بارسا و پی اس جی هم قرار دارد ولی همواره گفته بود که اگر چلسی با درخواستش موافقت کند، ترجیح می دهد به زندگی در لندن ادامه دهد و ریسک یک چالش جدید را قبول نکند.