سرمربی الهلال اعتقاد دارد که تیم او در نیمه دوم دیدار برابر چلسی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

ژاردیم تفاوت ما و چلسی استفاده از موقعیت ها بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها، با یک گل مغلوب چلسی شد. قهرمان آسیا در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بارها دروازه قهرمان اروپا را با خطر جدی تهدید کرد که درخشش کپا آریزابالاگا مانع از گلزنی الهلال شد.

لئوناردو ژاردیم پرتغالی، سرمربی تیم فوتبال الهلال در نشست خبری پس از بازی شب گذشته تایید کرد که تیم او در نیمه دوم مقابل چلسی برتری کاملی داشته و تفاوت دو تیم، استفاده از فرصت ها بوده است.

ژاردیم در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: چلسی در نیمه اول بر بازی مسلط بود و ما در نیمه دوم توپ و زمین را در اختیار داشتیم. تفاوت ما در این است که آنها از موقعیت ها استفاده کردند و تک گل بازی را به ثمر رساندند و ما این کار را انجام ندادیم.

وی ادامه داد: ما بعد از اینکه کنترل مسابقه را به دست گرفتیم، تهاجمی بازی کردیم و در خلق موقعیت موفق بودیم اما در باز کردن دروازه چلسی ناکام بودیم.

سرمربی الهلال درخصوص اشتباه یاسر الشهرانی روی تک گل بازی توضیح داد: فوتبال یک بازی گروهی است و همه در برد و باخت مسئول هستند. توپی که چلسی به روی دروازه ارسال کرد، باعث غافلگیری الشهرانی شد

ژاردیم در پایان گفت: برای برگزاری بازی الاهلی مصر دوباره به اینجا برمی گردم، اگرچه دوست داشتم در فینال بازی کنم، اما قدرت تیم مصری را بررسی می‌کنم و برنامه مناسبی را ایجاد می‌کنم، زیرا آنها خوب بازی می‌کنند.