روزبه چشمی به احتمال فراوان به پست دفاع وسط برمی‌گردد.

بازگشت احتمالی روزبه چشمی به پست دفاع وسط!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چشمی که پست تخصصی اش هافبک تدافعی است، در سال های گذشته در پست دفاع وسط هم به میدان رفته است. حتی کارلوس کی‌روش در زمان حضور در تیم ملی ایران هم چشمی را در خط دفاعی بازی می‌داد و او در جام جهانی 2018 نیز در این پست بازی کرد.

در چنین شرایطی اگرچه چشمی خودش علاقه‌مند است در هافبک تدافعی بازی کند، اما با توجه به اینکه بارها حضور در دفاع وسط را تجربه کرده، احتمال دارد در استقلال نیز بار دیگر در این پست به میدان برود.

بر این مسابقه فردای استقلال مقابل ذوب‌آهن با توجه به اینکه عارف آقاسی در نقل و انتقالات زمستانی از جمع آبی ها جدا شد و سیاوش یزدانی نیز محروم است، احتمال دارد مجیدی از چشمی در خط دفاعی استفاده کند.

یک احتمال درباره ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن این است که فرهاد مجیدی با سیستم چهاردفاعه تیمش را به زمین بفرستد که در این صورت مرادمند و دانشگر دو دفاع مرکزی آبی پوشان خواهند بود. استقلال اما از ابتدای فصل با سیستم 3-4-3 بازی کرده و اگر مجیدی نخواهد دست به سیستم برنده‌اش بزند، آنوقت چشم به مرکز خط دفاعی می‌رود و به جای یزدانی بازی خواهد کرد. در این صورت مرادمند ودانشگر نیز در کنار او حضور خواهند داشت تا سیستم سه دفاعه آبی ها شکل بگیرد.

باید دید در بازی فردا با ذوب‌آهن در نهایت سرمربی استقلال چگونه تیمش را ارنج خواهد کرد و چشمی به خط دفاعی برخواهد گشت یا خیر.