امین قاسمی‌نژاد با انتقالی قرضی راهی گل‌گهر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که به دلیل قرارداد سنگین وی، آبی‌ها تمایل به جدایی قطعی او داشتند.

راز جدایی قاسمی‌نژاد؛ بخاطر 6 میلیارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزی‌که دو باشگاه بزرگ پایتخت یک دربی نقل و انتقالاتی را بر سر جذب امین قاسمی نژاد به راه انداخته بودند، ولی این بازیکن سرانجام تصمیم گرفت تا حضور در جمع آبی های پایتخت را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند اما این حضور بسیار کوتاه تر از آن چیزی بود که تصور می شد.

قاسمی نژاد در این فصل از رقابت های لیگ برتر 232 دقیقه برای استقلال به میدان رفت و حاصل آن، یک گل و گرفتن یک خطای پنالتی بود. با این وجود، قاسمی نژاد جایی در تفکرات فرهاد مجیدی نداشت و این بازیکن طی روزهای گذشته به دنبال جدایی از استقلال بود.

پس از درخواست رسمی این بازیکن برای جدایی از استقلال، مدیران باشگاه با او وارد مذاکره شدند تا این بازیکن به صورت قطعی از این تیم جدا شود اما قاسمی نژاد تمایل داشت تا به شکل قرضی راهی تیم دیگری شده و فصل بعد دوباره به استقلال برگردد.

ظاهرا مبلغ قرارداد قاسمی نژاد بالغ بر 6 میلیارد تومان بوده و در زمان مدیریت احمد مددی نیز قراردادی 2 ساله‌ای با او به امضا رسیده بود و از آنجایی که فرهاد مجیدی از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده نمی کرد، آبی ها برای کاهش هزینه های مالی خود، قصد داشتند تا قاسمی نژاد را به صورت قطعی به یکی از تیم های خواهانش واگذار کنند.

در این میان، گل گهر تنها تیمی بود که به صورت جدی خواستار جذب قاسمی نژاد شده بود و سیرجانی ها نیز تمایلی به خرید قطعی او نداشتند و در پی یک انتقال قرضی بودند و خود قاسمی نژاد نیز با توجه به مبلغ قرارداد سال بعدش، علاقه ای به جدایی قطعی از جمع آبی ها نداشت.

در نهایت و پس از مذاکرات میان 3 طرف، گل گهر حاضر شد در ازای مبلغی بابت دریافت رضایت نامه قرضی امین قاسمی نژاد، این بازیکن را تا پایان لیگ بیست و یکم به خدمت بگیرد تا او در تابستان پیش رو و با اتمام این انتقال موقت، به استقلال برگردد که البته مبلغ قرارداد او می تواند دوباره برای آبی ها مشکل ساز شود.

به هر شکل قاسمی نژاد در این فصل و در بازی هایی که به میدان رفت، نتوانست نظر مثبت فرهاد مجیدی را به خود جلب کند و آنگونه که این بازیکن در شهرخودرو ظاهر شده بود، انتظارات را در استقلال برآورده نکرد و کادرفنی آبی ها نیز اعلام کرده اند قاسمی نژاد آن بازیکنی نبوده که انتظار درخشش در استقلال را داشته اند تا اینگونه پیروزی این تیم در دربی نقل و انتقالات تابستانی، با شکست همراه شود.