پرسپولیس در بازی سوپرجام مقابل فولاد دو اخراجی داد. یکی حمید مطهری که از روی نیمکت کارت قرمز گرفت و بیرون رفت و دیگری مهدی شیری که تیمش را ده نفره کرد و از زمین خارج شد تا شرایط برای خودش و پرسپولیس سخت شود.

معلوم نیست در سوپرجام بعدی هم باشید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، در این میان مهدی شیری از پرسپولیس کنار گذاشته شد اما حالا به باشگاه پرسپولیس اعلام شده حمید مطهری از بازی با نساجی در مشهد محروم است و حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که پرسپولیسی‌ها معتقدند بازی سوپرجام ربطی به لیگ برتر ندارد و نباید در بازی با نساجی مطهری محروم می‌شد. در این باره باشگاه نامه‌ای به سازمان لیگ فرستاد و در این خصوص که قانونی در این باره وجود ندارد از این نهاد استعلام گرفت اما جواب سازمان لیگ عجیب و بدیع بود.

سازمان لیگ در جواب نامه پرسپولیس اعلام کرده چون معلوم نیست پرسپولیس در بازی بعدی سوپرجام حاضر باشد مطهری از بازی بعدی تیمش در هر رقابتی محروم است و این‌طوری مربی سرخ‌ها دیدار با نساجی را از دست داده است.

این جواب سازمان لیگ اعصاب پرسپولیسی‌ها را بیشتر به هم ریخته و حالا سرخ‌ها به همه چیز و هر اتفاقی مشکوکند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند تمام این کارها برنامه‌ریزی شده بوده تا مطهری در بازی حساس بیرون از خانه مقابل نساجی روی نیمکت نباشد. سرخ‌ها به اخراج مطهری در بازی با فولاد معترضند و می‌گویند مطهری چیزی نگفت که بلافاصله بعد از دریافت کارت زرد اول از داور آن مسابقه کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند در حالی که نیمکت نشینان فولاد از جمله مهدی هاشمی نسب به داور فحاشی می‌کردند حق مربی پرسپولیس اخراج نبوده و اکبریان تحت تأثیر سر و صداهای نیمکت نشینان و فریادهای تدارکاتچی‌های فولاد که کنار جایگاه و پشت نیمکت تیم‌شان نشسته بودند مطهری را اخراج کرده است.