دو خرید زمستانی سپاهان در اولین حضور با پیراهن این تیم، محرم نویدکیا را امیدوار به ادامه مسابقات کردند.

مظاهری و جهانی؛ دو خرید با هزاران امید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که محرم نویدکیا در مصاحبه‌ خود پس از شایعات مربوط به استعفا شرح داده بود، سپاهان با دو تغییر مسابقات را از سر گرفت؛ دو تغییری که یکی اجباری و به دلیل جدایی محمدرضا خلعتبری بود و دیگری برای پوشش مهم ترین نقطه ضعف طلایی‌پوشان اصفهانی در نیم فصل اول که دروازه‌بان اتریشی نتوانست جای نیازمند را پر کند و انتظارات را برآورده سازد.

به همین دلیل هم بود که علی‌رغم دشواری‌های زیادی که در مسیر جذب رشید مظاهری وجود داشت، سنگربان نیم فصل اول استقلال برای تقویت خط دروازه به ترکیب سپاهان اضافه شد و در خط میانی هم میلاد جهانی به خدمت گرفته شد که طی یک فصل و نیم اخیر با وجود شرایط نامساعدی که ذوب آهن تجربه کرده، از ستاره های تیمش بود و با توجه به سن و سال کمتر نسبت به خلعتبری، گزینه بسیار خوبی برای پر کردن جای مسن‌ترین بازیکن تیم بود.

نکته جالب توجه اینکه در نخستین مسابقه پس از تعطیلات زمستانی، نویدکیا به هر دو بازیکن تازه‌وارد خود بازی داد؛ مظاهری که مطابق انتظار جای کریستوفر کنت را در ترکیب اصلی گرفت. او در همان دقایق ابتدایی بازی با شیرجه‌ بلندی که داشت، نشان داد از انگیزه و آمادگی خوبی برای بازگشت به روزهای اوج برخوردار است، اما در واپسین دقایق مسابقه روی یک کرنر و غفلت دروازه‌اش باز شد تا اولین حضورش در ترکیب تیم زردپوش اصفهان با کلین شیت همراه نشود. سرمربی سپاهان در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان وقتی دید تیمش بر بازی تسلط دارد، فرصت را برای بازیکنان دیگر هم فراهم کرد و میلاد جهانی نیز یکی از تعویضی‌های این مربی در دقیقه 73 بود تا با حضور در ترکیب تیم بتواند خود را با سایر بازیکنان و تاکتیک تیمی وفق دهد.

عملکرد رشید مظاهری و میلاد جهانی در اولین بازی با پیراهن سپاهان خیره کننده نبود، اما همانطور که سرمربی جوان این تیم در کنفرانس خبری پس از مسابقه به آن اشاره کرد، برای ارزیابی عملکرد این دو بازیکن به زمان بیشتری نیاز است و باید دید این دو خرید زمستانی در هفته‌های باقی مانده چقدر می‌توانند با عملکردشان سپاهان را در مسیر هدف دشواری که کسب عنوان قهرمانی لیگ و پشت سر گذاشتن استقلال و پرسپولیس است، یاری کنند.