خرید خبرساز و جنجالی محرم نویدکیا در پنجره زمستانی بالاخره موفق شد شمار گل‌هایش در سپاهان را از تعداد گل‌های لیگ برتری‌اش در پرسپولیس بیشتر کند.

پیشی گرفتن شهریارِ سپاهان از شهریارِ پرسپولیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هر چه از لیگ بیست و یکم می‌گذرد، هماهنگی شهریار مغانلو با خط میانی سپاهان بیشتر شده و راندمان این مهاجم 27 ساله و بلندقامت در ترکیب طلایی‌پوشان افزایش پیدا می‌کند؛ مغانلو که در هفته‌های ابتدایی فصل در گلزنی ناکام بود، هفته نهم مقابل نساجی دبل کرد و بالاخره موفق شد با پیراهن طلایی سپاهان گلزنی کند.

پس از این مسابقه بار دیگر شهریار در پنج مسابقه نتوانست گلزنی کند و سپاهان در همین هفته‌ها بازی‌های حساسی را مقابل گل‌گهر، پیکان، استقلال و پرسپولیس واگذار کرد تا اینکه در هفته سیزدهم بالاخره شاهد سومین گل مهاجم فصل گذشته پرسپولیس روی تیزهوشی و استفاده از یک توپ برگشتی در ورزشگاه ثامن بودیم و این بازیکن بلندقامت و تنومند توانست مقابل پدیده در مشهد سومین گل فصل را به ثمر برساند.

دو دیدار برابر آلومینیوم (در لیگ برتر و جام حذفی) هم برای مغانلو خوب پیش نرفت، ولی از دیدار ابتدایی دور برگشت بار دیگر شاهد بازگشت این مهاجم به روند خوب نیم فصل دوم لیگ بیستم بوده‌ایم و پس از گلزنی مقابل مس رفسنجان که این گل هم روی بازیخوانی مغانلو و استفاده از اشتباه مدافع مس رقم خورد، در شروع دوباره لیگ نیز شهریار موفق به باز کردن دروازه نفت مسجد سلیمان شد تا در روزی که سجاد نیز با دو گل و ثبت یک پاس گل عملکرد خیره کننده ای داشت، محرم نویدکیا امیدوار به روزهای آینده و 13 هفته باقی مانده لیگ باشد.

جالب آن‌که مغانلو در لباس پرسپولیس در لیگ برتر موفق به 4 بار گلزنی شده بود، اما حالا با گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان، شمار گل‌های مغانلو در پیراهن سپاهان به عدد 5 رسیده و در آستانه ورود طلایی‌پوشان اصفهانی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن هم در حال بازگشت به روزهای خوب گذشته است و این موضوع می‌تواند نویدبخش درخشش دوباره او در این مسابقات باشد.

سپاهان هفته آینده باید به مصاف هوادار تهران برود و باید دید آیا روند درخشان مهاجم سپاهان ادامه پیدا می‌کند و همچنان شهریار مغانلو می‌تواند برای تیم محرم نویدکیا گلزنی کند یا خیر.