سعید احدیان در توئیت‌هایی نوشت: درباره هلدینگ یاس هم هرچه می‌گوییم بررسی شده و حکم اولیه صادر شده و هیچ موضوعی متوجه آقای قالیباف نیست.

​صف‌کشی مشکوک علیه قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، سایت خبر سراسری نوشت: حملات روزهای اخیر به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، انگار سازمان‌یافته است. حملاتی که کاملا روشن است برای تخریب یکی از رؤسای قوای سه‌گانه نظام جمهوری اسلامی ترتیب داده شده است نه برای روشن‌گری و مطالبه‌گری زیرا محتوای حمله به قالیباف به بهانه انتشار یک فایل صوتی از سردار عزیز جعفری و سردار ذوالقدرنیا همان‌ اتهاماتی است که بارها از سوی برخی جریان‌های داخلی و خارجی مطرح شده بود و همه آن اتهامات در دادگاه رد شد و پر واضح است تنها مسیر عقلانی رسیدگی به اتهامات محکمه است و نه هیچ چیز دیگر.

حالا اما رسانه‌های آن سوی مرزها و البته برخی جریان‌های داخلی بار دیگر با ایجاد جنجال‌های فراوان سعی می‌کنند قالیباف را به نوعی از دایره سیاست‌ورزی حذف کنند؛ نوعی ترور شخصیت که البته پیشتر و زمانی که این احتمال می‌رفت که محمدجواد ظریف نامزد انتخابات شود، به وجود آمد. در آن موضوع نیز یک فایل صوتی محرمانه منتشر شد تا فضای سیاسی بر ظریف بسته شود. حالا هم همان شیوه در دستور کار قرار گرفته است و نکته جالب توجه آن است که این‌بار جریان‌هایی که شاید به بهانه تخریب قالیباف اعتماد عمومی به مجموعه نظام را نشانه گرفته‌اند، لباس مطالبه‌گری به تن کرده‌اند؛ لباسی که البته بر تن ایشان گشاد به نظر می‌رسد زیرا هدف آنها از پیش مشخص است و پر واضح است که سیاسی‌کاری جای مطالبه‌گری را نمی‌گیرد.

اما از نظر محتوایی هم موضوع کاملا قابل ارزیابی است؛ چنانکه سعید احدیان به تزاگی در صفحه توئیتر خود نوشت: «این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یا سخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم را می‌دهند اما چون کمتر کسی کل فایل را گوش می کند، هدف شما و دیگران از اینکه می‌خواهید کل این فایل را به آقای قالیباف نسبت دهید، محل سوال جدی است. درباره هلدینگ یاس هم هرچه می‌گوییم بررسی شده و حکم اولیه صادر شده و هیچ موضوعی متوجه آقای قالیباف نیست، شما، دوستانتان و آمرانتان عامدانه نمی شنوید تا دروغ را واقعیت نشان دهید. از دستگاه قضایی می‌خواهم یکبار دیگر درباره آن اطلاع رسانی کنند. تا افکار عمومی روشن شود.  ‌در پرونده هلدینگ یاس با حکم صریح دادگاه روشن شد که تخلف ها هیچ ارتباطی با دکتر قالیباف و شهرداری ندارد اما کاش به خود می‌آمدید و می‌فهمیدید که حضرت آقا چون ازشما ودوستان اصلاح‌طلبتان ناامید شده‌اند، برای جبران لطماتی که به افکار عمومی زده‌اید، بر جهاد تبیین توسط همه تاکید می‌کنند. ‎فایل صوتی مجموعه ای ادعا علیه بسیاری صحبت کرده که سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درباره آن توضیح دهند، آنچه روشن است ادعاهای مطرح شده علیه آقای قالیباف در دادگاه بررسی شده و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است».