باشگاه لیورپول اولویت اصلی نقل و انتقالاتی خود را تمدید قرارداد با محمد صلاح قرار داده است.

 اولویت نقل و انتقالاتی باشگاه لیورپول مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یکی از مهمترین نگرانی های هواداران لیورپول وضعیت آینده ستاره مصری این تیم یعنی محمد صلاح است. این بازیکن که در این فصل نمایش های درخشانی داشته تا سال 2023 با قرمزها قرارداد دارد و طی ماه‌های اخیر گزارش‌های زیادی در مورد مذاکرات بین دو طرف برای تمدید منتشر شده است.

 

خود محمد صلاح چندی پیش در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت آینده اش گفته بود:" می خواهم در لیورپول بمانم ولی این در دستان من نیست و به باشگاه بستگی دارد. سران لیورپول به خوبی خواسته های مرا می دانند و باید بگویم که توقعات و خواسته های من اصلا غیرمعقول نیستند. من چیز دیوانه‌واری از باشگاه نخواسته ام.

وقتی چیزی از باشگاهت طلب می کنی و برآورده اش می کنند، نوعی قدردانی از شماست و تمجید از کارهایی که انجام داده اید. 5 سال است برای لیورپول بازی می کنم و باشگاه را به خوبی می شناسم. بین هواداران محبوبم و خودم نیز هواداران را بسیار دوست دارم. در نهایت اما تصمیم نهایی برعهده مسئولان باشگاه است و همه چیز به آنها ارتباط دارد."

با این حال به نظر می رسد امیدواری‌ها در لیورپول برای تمدید قرارداد با محمد صلاح به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در همین راستا رسانه های نزدیک به این باشگاه انگلیسی مدعی شده اند که لیورپول تمام تمرکز خود را روی رسیدن به توافق با ستاره مصری قرار داده و تمدید با این بازیکن اولویت اصلی نقل و انتقالاتی قرمزها محسوب می شود. مذاکرات طولانی با صلاح همچنان در جریان است و خوشبینی زیادی برای رسیدن به توافق در میان لیورپولی ها وجود دارد.