هافبک گل گهر می گوید دیگر به کسر ۷ امتیاز فکر نمی کنند و هدف این تیم موفقیت در ادامه لیگ است.

عاشوری: دیگر به هفت امتیاز فکر نمی‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان مقابل فجر به پیروزی رسید تا از لحاظ روحی و ثبات کمی به آرامش برسد نوید عاشوری در مورد برد دو بر صفر تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی‌های دوستانه خیلی خوبی پشت سر گذاشته بودیم و آماده این بازی بودیم. تیم‌مان مستحق سه امتیاز در این بازی بود. 

او که یک پاس گل در این دیدار داد عنوان کرد: فکر می کنم  زحمت تمام بچه ها بود. چند موقعیت دیگر داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. حرکت امین پورعلی قبل از پاسی  که من دادم خیلی قشنگ بود. با توجه به هماهنگی‌های خوبی که با مرتضی دارم توپ را به او پاس دادم و مرتضی هم ضربه خیلی خوبی زد.

این بازیکن در مورد تعداد گل و پاس گلش گفت: من سه پاس دادم و یک گل زدم و انشاالله در ادامه راه آمار را بهتر خواهم کرد.

این بازیکن در خصوص داور عنوان کرد:  داوری خوبی بود و امیدوارم داوران بتوانند همیشه قضاوتهای خوبی داشته باشند.

عاشوری در مورد عدم پیروزی گل گهر در دو بازی قبلی گفت: در دو بازی قبلی سرماخوردگی بچه ها خیلی اذیت می کرد و تاثیر گذار بود و خدا را شکر بچه ها به سلامتی رسیدند و مهره های خوبمان را کامل داریم.

وی در مورد ناراحتی گزارشگر بازی از کسر هفت امتیاز گفت: واقعا خیلی اذیت کننده بود. تقریباً ۵۰ روز تمرکز تیم ما را به هم ریخته بود. بچه های ما خیلی حرفه ای هستند و با آن وضعیت توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند. ای کاش اگر نمی خواستند این ۷ امتیاز را به ما بدهند اینقدر دیر اعلام نمی کردند. ما سعی می‌کنیم در موردش صحبت نکنیم و زیاد فکر نکنیم. امیدوارم با تلاش کادر فنی،مدیریت و بچه ها آخر فصل جایگاهی در شأن گل گهر بگیریم.

هافبک آبی پوشان سیرجان در مورد اضافه شدن امین قاسمی نژاد به گل گهر نظرش را اینگونه بیان کرد: اول از همه به او خوش آمد میگوییم. امین بازیکن خیلی خوبی است و در چند دقیقه ای که برای ما بازی کرد این موضوع را ثابت کرد.

بازیکن گل‌گهر در مورد جایگاه هفتمی و اینکه به کسب سهمیه در ادامه فکر می کنند یا خیر گفت: روندمان بهتر خواهد شد و اگر به این پیروزی‌ها ادامه بدهیم خیلی خوب میشود.

عاشوری در پایان در مورد دیدار هفته هجدهم افزود: نساجی  از تیم هایی است که امسال خیلی خوب دارد کار می کند. کادر فنی و مدیریت  قوی دارد و مالکش آقای حدادیان خیلی خوب دارد کار می‌کند و در مجموع تیم خوبی بسته اند. امیدوارم بتوانیم دست پر از مشهد برگردیم، انشاالله به حق امام رضا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.